Nou die restaurantjes zien er allebei wel lekker uit hoor. Als ik de enige ben die niet wil racen, kan ik dan toch mee of kan ik dan beter ook maar alleen mee gaan eten??
Hahaha heb je geloof ik de eerste springles zelfs gegeven Tja, balans is nog niet je sterkste punt, maar wordt vast steeds beter!!! Daarbij gaan ze niet springen met die reuzen hahaha Ik zal wel eens vragen Clau! Alleen ga ik daar niet op rijden, want ik wil uiteraard wel racen. Een paard dat sneller is dan Boobs moet ik nog ontmoeten namelijk hahaha, die gaat pas hard als ie vol vermogen mag hahahaha HEEEEEERLIJK!!!!! Alleen kan ik dat niet zo vaak doen, want hij vind dat ook te leuk en dan is het relaxte tempo direct weer een half jaar weg hahahahaha
Melody21
Geplaatst: 30-07-09 21:32
Wendy schreef:
Haiwa?
dat versta ik dan wel weer
Melody21
Geplaatst: 31-07-09 08:33
Klopt deze lijst?? Anders graag veranderen/aanvullen.
Rijden:
Marlies Cynthia Daphne Linda (linnie) Marieke Wendy Anya Karin Claudia (Niet racen NR)
Eten:
Renee Linda Yf Marlies Cynthia Daphne Linnie Claudia Marieke Wendy Anya Karin Claudia
Laatst bijgewerkt door iefke op 01-08-09 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam verwijderd
Armani88
Geplaatst: 31-07-09 08:37
Lowara schreef:
eventueel kunnen we van mijn kant paarden meegenomen worden als het vol zit, en er willen er meer mee, ga ik wel met Arwen mee.
Wanneer gingen jullie ook alweer?? Anders ga ik misschien ook wel mee eten
Linnie815
Geplaatst: 31-07-09 08:57
Ik kan de 27ste niet. Ben dan bij mijn nicht in Tilburg. Ik ga misschien wel mee eten, ligt beetje aan waar en hoe laat en hoe laat we bij mijn nicht weer vertrekken. Dus dat weet ik pas vlak van te voren.