Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kieffer schreef:Hier in Vlaardingen staat een ziekenhuis leeg, dat vind ik ook een hele creapy plek. Vanaf het fietspad kijk je zo het mortuarium in. Als ik er langs rijd heb ik altijd het gevoel dat ik bekeken word. Het begint echt een vervallen plaats te worden en volgens mij is het heel makkelijk toegankelijk.
Inky_devil schreef:Mag ik mee?
breezy302 schreef:Inky_devil schreef:Mag ik mee?
Maar natuurlijk! Als je nog enge plekken weet vertel het dan maar!
En mensen bij nader inzien is het oude ziekenhuis toch wel wat voor ons, ik ben er net ff langs geweest en het is toch wel eng, vooral het mortuarium! En het is 10 minuutjes fietsen vanaf mijn huis![]()
Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn om daar eens binnen te gaan kijken, er zijn daar zoveel in en uitgangen. We moeten alleen wel over een hek klimmenSnachts is er geen beveiliging! het is supergoed bereikbaar met het openbaar vervoer! We hebben in de buurt de bus,trein, tram en metro! Lijkt me erg leuk om daarheen te gaan!
Dus wie wil dit weekend naar het oude ziekenhuis? Het lijkt mij trouwens ook een beter idee als we elke keer naar een andere plek gaan. Dan heb je, je onverdeelde aandacht voor 1 object
Samira010 schreef:Ik ga niet meer mee.
Na wat informatie te hebben gekregen over het bezoeken van spook plekken en bewust te zoeken naar geesten ben ik ook streng gewaarschuwd. Ik zou als ik jullie was echt niet gaan. Dit is ook een soort privacy schending, geesten willen hun rust en die krijgen ze niet door plaatsen te bezoeken waar ze zijn. Je kan gevolgd worden, en er zijn er zelfs bij die in je lichaam kunnen treden waardoor je je niet lekker voelt. Het is echt gevaarlijk, en je kan echt getreiterd worden als ze met je mee gaan. Mensen die toch gaan wens ik veel succes.
Cinnepin schreef:ik ga dus ook niet mee ( al heb ik dus wel snachts kerkhoven bezocht en heb ik er geen last mee gekregen, maar das idd omdat daar de goeie zijn waar eerder in dit topic over is gesrpoken ) ik denk dat er weinig van de meeting over blijft