Spokentocht in Rotterdam!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Re: Spokentocht in Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:11

dat van die geesten oppikken wist ik ook niet, en dat risico wil ik ook zeker niet lopen. ik woon eindelijk lekker in een spookvrij huisje, en wil dat graag zo houden :D

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:08

Denk niet dat dat gebeurt, geesten op zulke plekken zitten over t algemeen gebonden aan de plek. Ze zitten daar niet zonder reden :)

ik geloof er niet in dat als je naar een plek gaat waar het spookt dat je dan wat mee neemt.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:57

maar als ik er nou wel in geloof? komen ze mij dan wel na en jou niet? :+
want volgens mij is dat de hele clue bij de geesten. geloof je er niet in, dan zijn ze er ook niet. geloof je er wel in, dan kan alles gebeuren, het ligt alleen aan je eigen "fantasie"

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:42

Ik geloof wel in geesten hoor, maar voor zover ik altijd geleerd heb zijn geesten gebonden aan een plek. Tenzij je ze oproept. Ze kunnen dan niet met iemand mee en van de plek weg. Anders eens op t internet verhalen hier over bekijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:46

Kieffer schreef:
Hier in Vlaardingen staat een ziekenhuis leeg, dat vind ik ook een hele creapy plek. Vanaf het fietspad kijk je zo het mortuarium in. Als ik er langs rijd heb ik altijd het gevoel dat ik bekeken word. Het begint echt een vervallen plaats te worden en volgens mij is het heel makkelijk toegankelijk.

Hier ben ik weer! Het ziekenhuis is niets, normaal krijg ik altijd gevoelendsz bij bepaalde plekken maar bij het ziekenhuis niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:48

En even voor de duidelijkheid, er zijn idd geesten die je volgen en je dus niet meer met rust laten, daarom geen gekkigheid van oproepen en treiteren. geesten komen echt achter je aan.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:09

heb de vraag ff gedropt op een spiritueel forum waar ik zit
we wachten op antwoord dus :P

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:24

Heey Sas,

Waarom ga je niet langs je buurvrouw ;) ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:02

DeniseM schreef:
Heey Sas,

Waarom ga je niet langs je buurvrouw ;) ?

Die is veels te eng! dan gaat ze hakenkruisen op je deur spuiten hoor! En snachts aan je deur krabbelen!

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:08

Mag ik mee? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:20

Inky_devil schreef:

Maar natuurlijk! Als je nog enge plekken weet vertel het dan maar!

En mensen bij nader inzien is het oude ziekenhuis toch wel wat voor ons, ik ben er net ff langs geweest en het is toch wel eng, vooral het mortuarium! En het is 10 minuutjes fietsen vanaf mijn huis 8-)

Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn om daar eens binnen te gaan kijken, er zijn daar zoveel in en uitgangen. We moeten alleen wel over een hek klimmen }> Snachts is er geen beveiliging! het is supergoed bereikbaar met het openbaar vervoer! We hebben in de buurt de bus,trein, tram en metro! Lijkt me erg leuk om daarheen te gaan!

Dus wie wil dit weekend naar het oude ziekenhuis? Het lijkt mij trouwens ook een beter idee als we elke keer naar een andere plek gaan. Dan heb je, je onverdeelde aandacht voor 1 object

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:21

Ohja, als we niet binnen kunnen komen dan is het buiten het hek nog steeds erg goed zichtbaar, het hek is op ong. 1 meter afstand geplaatst.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:15

Jaaa inge ook mee :D

oproepen en treiteren is idd iets wat je echt niet moet doen :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 17:25

breezy302 schreef:
Inky_devil schreef:

Maar natuurlijk! Als je nog enge plekken weet vertel het dan maar!

En mensen bij nader inzien is het oude ziekenhuis toch wel wat voor ons, ik ben er net ff langs geweest en het is toch wel eng, vooral het mortuarium! En het is 10 minuutjes fietsen vanaf mijn huis 8-)

Ik denk dat het wel mogelijk zal zijn om daar eens binnen te gaan kijken, er zijn daar zoveel in en uitgangen. We moeten alleen wel over een hek klimmen }> Snachts is er geen beveiliging! het is supergoed bereikbaar met het openbaar vervoer! We hebben in de buurt de bus,trein, tram en metro! Lijkt me erg leuk om daarheen te gaan!

Dus wie wil dit weekend naar het oude ziekenhuis? Het lijkt mij trouwens ook een beter idee als we elke keer naar een andere plek gaan. Dan heb je, je onverdeelde aandacht voor 1 object

Hmmm is volgend weekend geen optie :D :D ?

Morgen hele dag weer werken en savonds uit, zondag lig ik van pampus :o

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:02

Ik heb al 2x gevraagt of ik mee mocht =(
Nee zeggen kan ook hoor...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:08

Ik ga niet meer mee.
Na wat informatie te hebben gekregen over het bezoeken van spook plekken en bewust te zoeken naar geesten ben ik ook streng gewaarschuwd. Ik zou als ik jullie was echt niet gaan. Dit is ook een soort privacy schending, geesten willen hun rust en die krijgen ze niet door plaatsen te bezoeken waar ze zijn. Je kan gevolgd worden, en er zijn er zelfs bij die in je lichaam kunnen treden waardoor je je niet lekker voelt. Het is echt gevaarlijk, en je kan echt getreiterd worden als ze met je mee gaan. Mensen die toch gaan wens ik veel succes. :n

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:44

nee ik ga ook niet. voel me er niet helemaal lekker bij, dus ga maar niet mee dan...

Eva_D: voor zover ik weet is iedereen welkom, dus gewoon zeggen dat je ook komt als er een plaats en tijd wordt afgesproken ;) :P

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:12

Samira010 schreef:
Ik ga niet meer mee.
Na wat informatie te hebben gekregen over het bezoeken van spook plekken en bewust te zoeken naar geesten ben ik ook streng gewaarschuwd. Ik zou als ik jullie was echt niet gaan. Dit is ook een soort privacy schending, geesten willen hun rust en die krijgen ze niet door plaatsen te bezoeken waar ze zijn. Je kan gevolgd worden, en er zijn er zelfs bij die in je lichaam kunnen treden waardoor je je niet lekker voelt. Het is echt gevaarlijk, en je kan echt getreiterd worden als ze met je mee gaan. Mensen die toch gaan wens ik veel succes. :n

Daar ga ik dus helemaal in mee
;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 21:28

ik ga dus ook niet mee ( al heb ik dus wel snachts kerkhoven bezocht en heb ik er geen last mee gekregen, maar das idd omdat daar de goeie zijn waar eerder in dit topic over is gesrpoken ) ik denk dat er weinig van de meeting over blijft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:31

Eva_D schreef:
Ik heb al 2x gevraagt of ik mee mocht =(
Nee zeggen kan ook hoor...

Je mag wel mee! dat zei ik toch ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 23:32

Cinnepin schreef:
ik ga dus ook niet mee ( al heb ik dus wel snachts kerkhoven bezocht en heb ik er geen last mee gekregen, maar das idd omdat daar de goeie zijn waar eerder in dit topic over is gesrpoken ) ik denk dat er weinig van de meeting over blijft

ik kan jullie begrijpen, willen jullie wel mee naar het ziekenhuis? daarvan is dus niet bewezen dat het er spookt maar een oud verlaten ziekenhuis is sowieso eng!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:14

ik weet t niet......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:15

Denk er nog eens over na. We horen het wel van je. Ik snap dat het eng is want geesten volgen je idd ook echt. Het ziekenhuis waar ik het over heb daar heb ik in december nog in gelegen en ik heb er niets gemerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:17

ik ga er idd over ndenken, ik ben altijd in voor griezelige dingen maar nit als t me idd achterna komt :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:11

nee idd dan is het niet leuk meer.