Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exodus schreef:Mariek heeft die man ook een site?
Exodus schreef:Mariek. Weet je wel of hij ze ook in het bruin maakt?
casperrr schreef:wat ik me afvraag, zou je het hoedje gelijk meekrijgen, of zou je daar nog op moeten wachten?
Exodus schreef:Vind dat hoedje van Cavallo ook wel erg mooi alleen voor mij iets te donker.
Exodus schreef:Bettine nog even een vraagje. Hoe heette deze meneer/ of zijn zaak?
Zit namelijk even te kijken of hij ook op het CHIO in Aken staat. Kunnen we misschien daarheen. Is misschien wel leuk.
Kaartjes voor donderdag 2 juli kosten 14,50 voor de dressuur. Er staan 2 hoedenbedrijven. L'hiver en nog 1. Dus hoop dat dat die misschien wel is. Heet Modehut Rosemarie Fiegen. Kunnen we net zo goed naar het CHIO gaan en daar 1 aan laten meten toch?? Wat vinden jullie?
Exodus schreef:Exodus schreef:1. Kosten (misschien dat die nu veranderd zijn? ) konijnenhaar: 160 euro, bever haar (glanzender) 250 euro
2. Eventuele korting bij 2, 3 of 4 hoedjes? bij 5 hoedjes 10% red green dark
3. Wanneer kunnen we langskomen? (elke dag of met afspraak) elke door de weekse dag (niet op zaterdag) maar met afspraak het is geen winkel maar een fabriek.
4. Als we de hoedjes op hebben laten meten. Wanneer zijn deze dan klaar? Het is uitzoeken en maken. Je krijgt de hoed gelijk mee. Is schijnbaar zo gedaan.
5. Hoe gaat het betalen? Moeten we een aanbetaling doen? En dan de rest bij afhalen? Indien aanbetaling hoeveel is dit dan? gelijk betalen aangezien de hoedjes gelijk klaar zijn.
6. Heeft u ook een foto van de hoedjes in de verschillende kleuren? Kunt u die aub. per mail opsturen? Nee hebben ze niet. Ze maken niet alleen dressuur hoedjes maar voor allerlei doeleinden. Dan zou ze zo'n 20K verschillende hoedjes moeten fotograferen. Dus dat is niet te doen.
7. Waar zijn de hoedjes precies van gemaakt. Zijde etc.? Konijenen haar of beverhaar
8. Zit er garantie op de hoedjes? Zo ja hoe lang en waarop precies?
9. Welke kleuren zijn beschikbaar? zwart, blauw, bruin, grijs in allerlei verschillende tinten. Donker, middel, licht etc. Dus als je matching wil bij je jasje is het misschien handig als je die meeneemt voor een blauw of bruin oid. Ook beschikbaar donker rood en donker groen.
Nog meer?