voor mij is het ook ongeveer 2,5uur rijden, iets minder. in principe dus doenbaar, maar dan moet je wel maken dat het de moeite is hé
Soprano
Geplaatst: 08-06-09 18:36
Dordrecht/Rotterdam is voor mij een kleine 2 uurtjes met 2 overstappen dus nog doenbaar
SRG
Geplaatst: 09-06-09 12:56
Ehm.. ja wat is er te doen in Rotterdam... We kunnen iig wel leuk stappen daar als jullie dat leuk vinden.. Zal eens uitzoeken of er leuke grote winkels zitten waar je daar voor ratten kan gaan shoppen, heb ik volgende week iig genoeg tijd voor. Iedereen die wil kan bij mijn blijven slapen, traject Dordrecht-Rotterdam is aangesloten op het nachtnet voor zover ik weet, dus er gaat 's avonds elk uur een trein terug. Anders heb ik een auto (maar dus wel een kleintje) en ik vind het nooit een probleem om te rijden/boppen.
malih
Geplaatst: 10-06-09 12:59
ik hou niet van stappen , maar je hoeft niet alleen rekening te houden met mij als de rest dat wel leuk vind
mischien kunnen jullie in het midden ergens afspreken en allemaal met de trein reizen,(op 1 na dan) en vanaf het middelpunt 1 persoon met auto verder laten gaan naar een eventuele slaapplek?