ik heb mijn verjaardag ook in onze tuin gevierd,en binnen toen waren er zo een 55 man.met tafels kan je een hoop doen hoor.
Wij hebben een bruiloft in de tuin gehadmaar... wij hebben geen zwembadPliensdream staat nog steeds op nr 1 bij mij
Dat zou een optie zijn..die vis op de bbq, denk alleen niet dat mijn hubbie dat een goed plan gaat vinden. geweldige vent vind ik dat...als house dan..
Oké, een samenvatting:We doen een bbq in het laatste weekend van augustus in het binnenzwembad bij Pliensdream en iedereen neemt zijn eigen eten mee????
dus dat is dan zaterdag 29 augustus??ik kom die dag net terug van een week kamp.. dus ik kan wel komen, maar dan ben ik wel ontzettend moe want de laatste nacht slapen we nooit
En dan zijn de kringkampioenschappen en moet een hattrick maken. Heb hem nu 2 keer achter elkaar gewonnnen. Dit jaar weer een poging.
Zooist schreef:Oké, een samenvatting:We doen een bbq in het laatste weekend van augustus in het binnenzwembad bij Pliensdream en iedereen neemt zijn eigen eten mee????Uhm...de enige die nix meer zegt nuis Pliensdream? hahaha