Dunesjka schreef:15 euro voor 1 dag dan..idd zoiets...Maar zullen al iets eerder doen? Want HE is pas in september...
angelax schreef:helemaal naar eindhoven Sowieso in Eindhoven, maar nog een andere keer ergens anders (wat meer naar het noorden )
fammiepammie schreef:Ik zag gewoon dat ik met Sanne daar en daar naartoe ga, niet vertellend dat ik een heleboel kei gave mensen ga meeten ohja, daar ben ik dan weer wel goed genoeg voor
Margoot schreef:kunnen we niet beter eerst 1dag doen, en dan kunnen we altijd nog kijken of we een weekendje weg doen.
Babsie_Flash schreef:met koninginnedag gaan we naar EJ in Drachten!!!Renee en Romy gaan ook al mee ik moet nog even kijken hoor of ik dan bij mn vader of moeder ben en hoe ik er heen ga
Babsie_Flash schreef:met koninginnedag gaan we naar EJ in Drachten!!!Renee en Romy gaan ook al mee ja babs ik ga ook mee ga je zelf ook spullen verkopen want ik heb nog eenhele berg met rotzooi
haha ja sanne is indd beetje ver,nu is het een keer bij mij in de buurt hoop dat er mutsen zijn die hun esjes voor weinig verkopen haha
Misschien ga ik ook naar drachten, als mijn ouders ook mee willen die br beenbeschermers zijn echt goedkoop daar
Nino94 schreef:Misschien ga ik ook naar drachten, als mijn ouders ook mee willen die br beenbeschermers zijn echt goedkoop daar gezellig
Nino94 schreef:Misschien ga ik ook naar drachten, als mijn ouders ook mee willen die br beenbeschermers zijn echt goedkoop daar kan je niet met babs mee