Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Orlando_ schreef:Breghje schreef:
Dachtutniet![]()
![]()
!!!! Echnie!! Blagen blijven lekker thuis waar ze horen bij de papa's, anders hebben we nog geen rust en kunnen we niet verder borduren op de onderwerpen die de vorige keer voorbij kwamen... en die waren ECHT 18+!!!! (De jongeren onder ons hebben toen ook heel netjes de oortjes dicht gehouden, rood en al)
Was maar grapje![]()
anshrop schreef:Jullie zijn meer dan welkom, heb geen idee of er hier ergens wok is, maar zal even speuren, iets anders niet al te gek duurs maar wel gezelligs kan ik ook nog naspeuren, hoor het wel. ik vind het prima. Voor Diaan is het best nog ver, 1 uur en drie kwartier, voor de rest, ik was in uurtje en 20 min bij AL vorige keer. Voor degenen die met openbaar vervoer komen, die pikken we wel op bij centraal station nijmegen, als je ook nog met de bus de polder in moet duurt reis veel te lang. Kijk maar, als hier beste oplossing is, ruimte zat!!!!!!!! ( Wij hebben ook enorme gas BBQ, zo'n grote amerikaanse, dat kan eventueel ook nog he, dan eten we hier thuis, nemen we allemaal wat mee, zeg het maar!) Heb ook zolder met twee persoons bed, en ruimte voor meer, dus voor degene die sleepover pyama party wil doen, ook best!!!!
Twinklebel schreef:Ik weet niet waar Diaan precies woont, maa Roosendaal-Nijmegen is volgens routeplanner 5 kwartier, vanaf mij ook, voor Netje ook te doen, Fleur valt dan ook wel mee. Voor Do en Maris zal het iets verder zijn.....