Ik vraag 't bij deze aan de ladies maar zaterdag zijn jullie dus in EHV de gekstuh ? hahaik ben er zoizo wel!. PARTY PARTY
Ik denk het wel ja, als Pien het ook goed vind? Van Clien weet ik het al. Wij zijn dan denk ik in Thomas en Stratum.
Thomas we bellen of smsen wel even dan zoeken we elkaar wel ergens op ik ben zoizo vaak boven in de Today te vinden
Wat is met Thomas? Ja ik weet niet waar daar alles is, alleen 3 kroegen ofzo. Dus denk dat jij ons dan beter op kan zoeken.
haha, niks kom er ook niet vaak, ach als je je vriendinnen vraagt weten ze 't vast wel te vinden maar anders loop ik gewoon
ik zie jullie Zaterdag dan wel maar voor m'n moeder is 't wel handig om van te voren al te weten hoelaat we jullie op 't station op moeten halen
Yannicke schreef:We zijn met de auto schatjes, en vriendin gaat altijd pas rond 4 uur naar huis. niet op de fiets? haha
Dat is wel erg vroeg. Nouja ik wil ook best nog even in bed blijven liggen hoor, maar dat vind ik een beetje aso tegenover Yann dr ouders haha.