Ziet er super uit! Showblok Totilas mag dan eigenlijk ook niet ontbreken haha!
Frenka
Geplaatst: 17-03-09 09:20
Hey Trudy, Vind het er prima uitzien! Ik ben wel voorstander van een exterieur toelichting van iemand van het KWPN, maar ik vrees dat je in je tijdplanning dan niet uitkomt. Totilas, ja die willen we allemaal wel zien denk ik! Als je hem naar Edward mailt krijg je vanzelf een reactie en misschien moet je dan nog alles wel omgooien. Zou hem dus gewoon sturen!
Ziet er echt super uit, vind het heel erg jammer dat ik het niet eerder had gezien. Had ontzettend graag meegereden. Maar voor degene die gaan rijden heel erg veel plezier gewenst! Dat moet een leuke ervaring worden.
De vorige keer was ze echt heel snel met reageren. dat zal nu wel anders zijn, want ik neem aan dat ze dit wel echt moet overleggen. Bedenk mij net dat ik de data nog niet heb mee gestuurd :S
Nou ja, dat komt dan wle in mijn volgende email
Jess
Geplaatst: 17-03-09 10:44
Haha ja de vraag naar de datum komt vast vanzelf wel denk ik. Ik neem trouwens misschien ook een groom mee als ze zelf op die dag geen wedstrijd heeft.
Even een stipje. Zoals de meesten van jullie wel weten staat mijn Gribaldi-vriendje te koop. Waarschijnlijk heb ik hem tegen die tijd niet meer tot mijn beschikking. Ik lees/denk met jullie mee, en ga uiteraard proberen om als toeschouwer/supergroom aanwezig te zijn op de Gribaldi-dag!