high tea, komt uit Engeland. Is de luxe vorm van tea met sandwitches. Dus met scones met divers vers fruit of jam, slagroom. Kleine gebakjes, verschilldende soorten hartige kleine hapjes met brood (bijvoorbeeld opgerold brood met vissalade of zo). En dan maar eten
bij een high tea kun je ook koffie nemen hoor maaruhm ik moet ff zien te regelen hier in huis... hoe ga ik t zeggen dat ik zo ineens naar iemand in enschede ga even op high tea??? kijk met een buitenrit kan ik zeggen van ja ik zag op internet staan dat daar een buitenrit werd georganiseerd daar wil ik wel graag heen! maar dit is wel ff iets anders...
Dus gewoon zeggen waar je heen gaat, mensen die je via bokt hebt leren kennen.
pearl_tje
Geplaatst: 05-03-09 14:49
High thea is echt super leuk.... Whoehoe heb er nu al zin in.. Zal franck alvast zeggen om 3 mei iets anders te plannen of dat hij maar naar het zolder moet vertrekken :p
Heel verstandig pearl... zelfs benno had het snel gezien met ons allemaal
Annemiekbram
Geplaatst: 05-03-09 14:54
Haha tjah...m'n ouders komen gewoon uit t dorp en hebben het niet zo op dat internet gedoe...en daar komt bij dat m'n neef al eens problemen heeft gehad tijdens een internet-meeting...dus tjah..ik weet nog niet wat ik moet doen. zal t ff met pascal overleggen
Annemiek: kan je niet gewoon zeggen dat het wel via internet is dat je ons kent maar dat wij die meiden waren van concours zaterdag. Je pa heeft ons gezien. Heb natuurlijk erg charmant tegen hem gedaan. Niet geschoten is altijd mis toch.
Anya
Geplaatst: 05-03-09 17:01
Nou, weekend en gelijk naar de garage. Twee weken geleden een nieuwe voorruit gekregen. Knapt dat ding spontaan over het midden. Hele dikke scheur. Op een asfaltweg zonder bomen en zonder steentjes.
Nou zegt de garage.. Dat kan hoor. Dat is echt geen constructiefout er zal toch wel wat op getikt zijn. Ik voelen. Geen barst voelbaar aan binnenkant of buitenkant. De barst komt van binnenuit. Toch echt een constructiefout lijkt mij.
Ahh high-tea leuk!!!!! Ik ga heel vaak met een vriendin high-tea-en zij kan zelf heel lekkere muffins en scones maken. Ik leen bij haar wel bakblik en recept
Bij de high tea van laatst (in het Feith-huis in Groningen) hadden ze echt su-per lekkere muffins!!! Met rozijntjes en weet ik wat allemaal er doorheen. Beetje slagroom erbij...
Annemiekbram
Geplaatst: 07-03-09 12:14
Ik kan wel mini-apelflapjes maken... en heeele lekkere Appel/kaneel-Cake