Nou, de hoefslag word niet meer aangeharkt of zo, en ze mogen gewoon los haha. Misschien omdat ze nu in een periode zijn zonder shows? Er komt ook nooit iemand, alleen het personeel, verder zie ik nooit iemand.. Dus het is heel stilletjes.
Wát? Hebben ze Meart gecastreerd. Hmm dan moet ie "iets" gehad hebben denk ik Als het goed is is Meart in 2004 geboren, dus dan is ie nu 5.
Hij heeft, toen ie een paar dagen oud was, een soort hersenvliesontsteking gehad. En het maar net gered. Heel apart hij liep met zn neus in de lucht, tong naar buiten, ogen weggedraaid en oren plat in de nek rondjes achteruit. Heb nog nooit zoiets aparts gezien.
Paarden mochten niet los ivm het omwoelen van de bodem We mochten ook niet longeren in de big arena om dezelfde reden.
Heel veel shows werden er niet gegeven op Stasevang zelf, wij gingen meestal ergens heen met 't hele spul.
Bij ons was het niet stilletjes. Klanten kwamen kijken hoe het met hun paard ging wat in training stond. Er kwamen kopers (zowel Denen als buitenlanders) of er waren lessers, en dan had je lessers en soms ook friezen van buitenaf die kwamen lessen met hun baasjes.
staat Zelina er nog? en wat een leuke foto's zeg. oww, krijg echt weer kriebels om er heen te gaan zeg. en staat ybel er ook nog? met hoeveel mensen ben je er heen gegaan?
Ik kan jullie niet meer op de hoogte houden.. Morgen vertrek ik naar huis. Ben al een paar dagen flink ziek en vandaag in het ziekenhuis geweest. En het is niet mogelijk voor me om te blijven. Marlene zit met de 2 kinderen en pasen komt eraan, dan is hier niemand, en ik moet de hele dag in de gaten worden gehouden wegens omstandigheden. Ik baal echt flink, kan eigelijk alleen maar janken. Zit ik weer in dat stomme kikkerlandje, weg van de gezellige mensen hier..
echt balen, en je klasgenoot dan, blijft die wel of gaat die naar huis? oww, echt erg voor je, mischien kan je met school iets regelen dat je later terug kan komen ofzo?
infectie in mijn bloedbanen.. mijn vriendin is wel gebleven. ik heb al 2 dagen medicijnen maar die slaan zo ontzettend snel aan. Ik ga volgende week pas terug, moet nog een paar dagen rusten, maar ben er echt al helemaal klaar voor, zou het liefst nu terug gaan!