Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Wie?
-Rebecca
- Judith
Vakantie van/tot » Wanneer
-Rebecca » Woensdag 29 April t/m zondag 10 mei
- Judith: 2 t/m 5 mei kan ik, ga op vakantie namelijk. (maar misschien kan ik 3 mei ook wel niet.)
Waar? (Stad invullen die je kan bereiken met OV&die voor jòu makkelijk is. (even een '2' achter zetten als je dezelfde stad makkelyk vind)
-Arnhem
-Utrecht 2
-
Wat?
-Ik stel voor weer winkelen/door de stad heen? Ik vond dat iig heel gezellig en denk dat ik dat leuker vind dan écht iets doen..
- Winkelen vind ik ook leuk.
....?
-
Rebeccaa schreef:Wie?
- Rebecca
- Judith
- Maya
Vakantie van/tot » Wanneer
- Rebecca » Woensdag 29 April t/m zondag 10 mei
- Judith: 2 t/m 5 mei kan ik, ga op vakantie namelijk. (maar misschien kan ik 3 mei ook wel niet.)
- Maya -> kan van 1 mei t/m 5 mei
Waar? (Stad invullen die je kan bereiken met OV&die voor jòu makkelijk is. (even een '2' achter zetten als je dezelfde stad makkelyk vind)
-Arnhem
-Utrecht 2 2
-Amsterdam 2
-Haarlem (evt. 5 mei bevrijdingspop?)
Wat?
-Ik stel voor weer winkelen/door de stad heen? Ik vond dat iig heel gezellig en denk dat ik dat leuker vind dan écht iets doen..
- Winkelen vind ik ook leuk.
- Inderdaad, winkelen, of, zoals ik al eerder zei, bevrijdingspop in Haarlem
....?
-
Bolivia schreef:Ik stel even een aantal data voor:zaterdag 23 mei/waarschijnlijk heb ik dan andere meeting, weet nog niet zekerzaterdag 6 junizaterdag 6 juni2x dezelfde datum?dinsdag 23 junidan heb ik gewoon school?woensdag 24 junidan ookdonderdag 25 junidan ookvrijdag 26 junidan ook
zaterdag 27 juni
donderdag 2 juli
vrijdag 3 julizaterdag 4 julidag erna ga ik op iw, dus dat lijkt me geen strak plan
Dit zijn de dagen dat ik kan, als jullie even de data willen doorstrepen waarop jullie niet kunnen? Hou dus even rekening met toetsen, herkansingen en vakanties