Okee dan kan ik het ook op stal laten liggen aangezien die recht tegen de bosrand is, maar dan bij een andere parkeerplaats, maar dacht voor als iemand onderweg wat mee neemt ofso ;P
ik kan voor brooke in een radio-uitzending reclame maken. en ook voor de benefiet-wedstrijd.. maar dat kan alleen tussen 11uur en 2uur... en jahoor...op de 14de....
wil heel graag mee... maar ook heel graag die uitzending doen..omdat die benefiet erg veel geld kan opleveren voor brooke...
ik heb gevraagt of de uitzending met andere teamleden mocht,maar de dj wilde mijzelf erbij hebben, ivm de inhoudelijke vragen over brooke.
uitzending verzetten week laten kan niet ivm vaderdag.. en week eerder kan ook niet ivm zomer-onderlinge. beide dames die over de benefiet-wedstrijd meer kunnen vertellen...rijden mee in die onderlinge..
ik moet dus helaas afmelden voor deze rit.. baal er stevig van...maar heb alles geprobeerd om er bij te kunnen zijn...
spijt me echt...vind het erg jammer...
biancaaatje
Geplaatst: 17-05-09 12:35
Wie gaan er mee: - WiskyBokjes (Marije) - BiancaIlona (Bianca) - Danielle - xChantal94 ( Chantal )
Tijd: 11 uur verzamelen Locatie: Parkeerplaats tegen over de Kriekeput