Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ik zal van de week wel even een overzicht maken. Ik denk dat Lunatic ook wel mee zal willen aangezien ze vanaf eind mei ook op stal bij mij zal staan
en aan de andere kant
het zal er dus om spannen of ik mee kan maar aan de andere kant moeten we ook nog maar zien of we al mogen samen komen i.v.m. het vervoersverbod 

zomaar ons in de steek laten 
of een boswandeling maken ofzo en daarna pannenkoeken eten, die rit verschuiven we dan wel weer!
Morgen ga ik even proberen te achterhalen of we de meeting doorgang mogen laten gaan. Ik heb een lijstje gemaakt met deelnemers, de stand tot nu toe zal zijn:
)dynamiek schreef:He napoleon, je gaat alsnog mee?
Dus je vakantie gaat niet door, je moet maar denken de boktrit is veel leuker
( ik vertrek in de nacht van 1 op 2 juni)
(dit valt niet onder een evenement) Dat geld alleen voor de mensen die geen AI gevoelige dieren hebben op stal, mensen met wel AI gevoelige dieren mogen dus niet mee.
)
heb ik het volgende bedacht (eigenlijk heeft Belker het bedacht
): We kunnen bij de Mauritshoeve ook pannekoeken eten, dit is niet duurder dan het voorgestelde restaurant maar wel een stuk makkelijker. Het bied namelijk als voordeel dat de mensen die komen met een trailer, ze hun paarden op de trailer achter het restaurant kunnen zetten en rustig een pannekoek kunnen eten. Zo hoeven we niet eerst heel veel moeite te doen om alle paarden weer thuis te brengen om vervolgens op een heel andere plaats af te moeten spreken. Het bied tevens als voordeel dat de mensen vanaf de Boshoeve wel even opgehaald kunnen worden door bijvoorbeeld Prima
Het is maar een klein stukje..............
of mensen die zonder paard willen meeten