ehh ik weet niet met hoeveel we zijn? We hebben een logeerruimte in de schuur met een tweepersoonsbed waar nog wel 2 matrassen ofzo naast kunnen, past niet denk ik..
Wij hebben helaas geen schuur ofzo en ik denk niet dat mijn ouders het in de woonkamer leuk gaan vinden, hebben wel caravan maar of dat nou zo lekker ligt metzijn 10en?
is er niet iemand die een wat grotere ruimte heeft? Waar bijv. ongeveer 8 mensen kunnen slapen dan past het wel toch? Gewoon proppen dan
denk niet dat we het redden met z'n allen bij iemand, want niet iedereen heeft de ruimte of het mag niet bijvoorbeeld.. hier mag waarschijnlijk wel een iemand slapen, dus als charlotte & eleonora dan bijvorobeeld bij mij&lea slapen dan slaapt er dus een bij lea, en een bij mij dat kan wel mischien charlotte? dat jij anders bij lea slaapt, en als het van lea der ouders niet mag met z'n vieren, dat ele dan bijvoorbeeld bij mij slaapt, of andersom?
ghehe ik zou eigelijk bij lea slapen,omdat ik anders al om 6 uur thuis moest weg fietsen, of nog eerder omde paarden te doen en dat wel eerg vroeg was, maargoed en dan hadden we dat eleo dan bij mij lea ging slapen. maar maakt mij niet uit. maar er mag zowiezo wel eentje bij mij slapen, en dan dus ook een bij lea als het goed