Even compleet off-topic: ik hoor "rood" van Marco Borsato op de achtergrond,... lijkt me zo mega-gaaf om daar ooit nog een kuhr op te rijden! Maar dat zal wel in mijn dromen gebeuren denk ik,... hihihi
Alytuiere
Geplaatst: 04-02-09 12:00
Valina schreef:
jokari schreef:
seg maar dit moet geen 2de HK-topic worden hé. *kijkt streng*
Ach, het andere topic is bijna vol, dus dan is het nieuwe maar vast geopend toch!
NEEEHEE, dat mag ik doen. Ben al weken bezig met een opzet
Maar ik weet dus nog niet of ik kan omdat ik nog wacht op de uitslag van twee hertentamens en daarmee op toestemming om aan mijn these te beginnen en of ik hem in twee of drie blokken mag doen en daarmee dus op hoe druk ik het ga krijgen. Verder een heleboel jarige mensen in maart, een clinic van Anja Beran, whaaaa
SisLeone
Geplaatst: 04-02-09 12:53
Valina schreef:
jokari schreef:
seg maar dit moet geen 2de HK-topic worden hé. *kijkt streng*
Ach, het andere topic is bijna vol, dus dan is het nieuwe maar vast geopend toch!
Neeeeee dit is een speciaal meeting topic.
*kijkt boos naar ALy*. Foei heb jij de opening voor het nieuwe topic nog niet af???
Valina
Geplaatst: 04-02-09 14:57
Alytuiere schreef:
Valina schreef:
NEEEHEE, dat mag ik doen. Ben al weken bezig met een opzet
Ik heb zeshonderd bladzijdes door zitten bladeren om erachter te komen wie na Eowyn, mijzelf nummer drie was die nu nog steeds in het topic aanwezig is, en dat bleek Aly te zijn, vandaar die eer!
Ik heb die in Tilburg gemaild, dus ik wacht even rustig af.....
n deze workshop gaat u 15 bonbons vullen met een vulling naar keuze. Deze gaan we dichtmaken met chocolade en daarna versieren met door u zelfgemaakte decoraties van fondant, chocolade en eetbaar papier. Ook gaat u een mooie bloem en vlinders spuiten van chocolade. En om het geheel af te maken gaat u ook nog 6 truffels vullen en door de chocolade halen, waarna ze door de sprinkels gerold zullen worden. Deze workshop kent vele technieken en is een goede basis om daarna zelf thuis aan de slag te gaan.
Alle ingrediënten, koffie/ thee zijn bij de prijs inbegrepen.
nee joh dat is net boven de grens ! Ik gok dat ik eerst naar Breda zal moeten, en daar overstappen, maar dat is best te doen. Toen ik met vriendin naar de Efteling ging, hebben wij ook de trein genomen naar Tilburg en van daaruit met de bus verder.
oooh maar ik vergeet effe dat het dan wel zondag is... Mja, dan nog, al moet husbie mij helemaal tot ginder brengen. Heb je een idee tot hoe laat dat duurt, of staat dat er niet bij ?
Heb nog geen tijd afgesproken, maar als je over zou moeten stappen in Breda dan pik ik je daar gewoon op hoor!
Valina
Geplaatst: 04-02-09 21:31
Ik ga ook mee!
Joke, je kunt ook een station eerder uitstappen: in Etten-Leur. U weet wel, da mooi platske waar ik woon! Dan kunde meej mijn mee rijden !!!
Breda is voor mij natuurlijk ook geen probleem, dus je mag kiezen! Ik heb alleen niet zo'n gave opvallende paarse voiture als Daf hoor, hihihi. Mijn toet is zwart. Ook wel sjiek op zondag natuurlijk, hihihi.
*loopt nu naar kalender om smul-afspraak te noteren*
Valina
Geplaatst: 04-02-09 21:33
daffodil schreef:
En vooral niet op de webshop klikken of de recepten.........men dat ziet er toch wel zo zalig uit!
Whahaha, nu las ik toch echt: "vooral niet op de webshop LIKKEN,...." Hahahaha, nou ja, had gekunt natuurlijk,...
Bar
Geplaatst: 04-02-09 21:40
daffodil schreef:
Zoooo, das al drie
Daffodil Crabbybitch Bruine (niks voorbehoud.....gewoon gezellig mee kliederen!) Jokari Valina Bar, jammie bonbons!!!
Nu al 6 dus.
En Bruine, jij rijdt gewoon met CB en mij mee (en Yf ga ik vanuit)
Valina
Geplaatst: 04-02-09 21:45
Aaaah, dan zit Daf in d'r uppie in de auto,... (met haar Dame Etna bril, . Whahaha, ik kom niet meer bij als ze die op heeft!! )
Bar
Geplaatst: 04-02-09 21:48
Ohh, stom nou heb ik toch naar die recepten gekeken. Is het al bijna 1 maart....?
dames, ga ook thuis overleggen... of manlief het goed vind... wat dat is best veel geld, ook als je daarna nog ff wat wilt eten?? vind het wel leuk hoor.. dus hopelijk vind hij het goed maar op moment even wat crisis met mony.