dames,we moeten toch echt iets plannen. ik zit met onregelmatig werk en als we een weekenddag nemen,zal ik echt een roosterwens of vakantiedag moeten regelen!!
Meiden ik heb antwoorden op mijn vraag. Je mag alleen met een paard vanaf 1 mei voor 9 uur op het strand en in de avond mag je ook pas 9 uur het strand pas op.
en ik ook niet. als we persé willen rijden,kunnen we eventueel ergens de veluwe op,met begeleiding.(voor jullie ver weg,maarja,voor mij is het strand erg ver). en anders doen we wat anders..
Ik stel voor dat we dan 'gewoon' iets gaan doen, en de paarden achterwege laten voor een volgende date. Laten we dan gewoon ergens in een (grote) stad afspreken, daar wat leuks te doen en met ze alle te eten!
Anoniem
Geplaatst: 03-06-09 13:33
nou,hier gaan we dan nog een keer.
ik persoonlijk stem voor juli. en dan vanaf de laatste week hiervan.dan heb ik vakantie 3 weken namelijk.
in juli kan ik ook wel denk ik... maar pin me nog nergens op vast ivm vriendje...
Kristie
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-09 20:21
Zaterdag 19 december gaan we meeten, Zaterdag 19 december gaan we meeten! Afzeggen is onmogelijk, komen is verplicht, afzeggen heeft tot gevolg van uitzetting van het topic...
zullen we rond 16:00u afspreken bij jou Kris? dan heeft iedereen de tijd om te reizen en 's morgens nog iets voor zichzelf te doen... kunnen we dan kennismaken, kletsen, koken, eten, en nog meer kletsen