25-01-09 Utrecht Kattententoonstelling Neocat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 22:39

Montreux schreef:
Ha ha ik ook weer thuis van show.Was inderdaad erg gezellig. Inmiddels Sienna hier ook thuis. Kleine is al helemaal ingeburgerd. Heb haar op show al een paar keer kunnen verkopen maar helaas de kleineblijft lekker bij mij. Zat trouwens in vak N met de kleine tut en haar zusjes. Ook ik heb de andere niet gezien maar wist ook geen namen.

De kleine Sienna heeft in de kittenklasse een U1 gehaald. Ben er erg tevreden mee. Maar denk niet dat het een showcat wordt hoor. Haar snuit mocht langer zijn volgens de keurmeester en hij zei ook dat ie niet verwachtte dat dat zou bijtrekken :(. Ach ja heb nu eenmaal een classic type en geen langsteichtype.

Aan het einde van de dag was er nog even consternatie in ons vak. Een vrouwtje was gevallen en heeft haar pols gebroken. Die mocht dus nog even naar het ziekenhuis. De katten zijn bij het secretariaat opgevangen. Echt sneu voor dat mensje.

Na show nog doorgereden naar Apeldoorn om het zusje van Sienna naar de nieuwe eigenaar te brengen. Was na het afzetten van de fokker pasom 12 uur thuis. Maar leuke dag gehad!

Ha, dan zat je bij Cindy en Bart in het vak, die zaten met hun bengalen op een hoekje. Was idd even chaos.

CM_

Re: 25-01-09 Utrecht Kattententoonstelling Neocat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 08:14

Acherm, wat sneu voor die vrouw!

Hopelijk is dat wle allemaal goedgekomen, jeuj ik ben ook meestal alleen op show... zou me enorm druk maken over mijn poezels als er zoiets zou gebeuren.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 13:02

Ik heb van dat hele consternatie verhaal niks meegekregen, wel dat er een paar poezels vreselijk aan het vechten waren, er kwam een gekrijs ergens uit het midden van de zaal! Iemand daar iets van bekend?

En die huiskat die m gepeerd was, die kwam ons vak in rennen en is daar ook in zn kladden gegrepen ;) ik was al bij de ingang bang dat mijn uk bij de DA m zou peren, maar ze bleef gelukkig de hele dag redelijk rustig.

Leonoor, ok, fijn dat ze er blij mee zijn, heb je dat ene zakje ook nog gebruikt of toch maar weggegooid?

Montreux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 21:43

heb wel een kat uit de keuringsruimte zien ontsnappen. ennuh cindy en bart nu bij nader inzien gezien. heb nog een van de stewards naar hun begeleid met een oproep voor de keuring van een van de katten haha dat arme kind was al een paar keer rond het vak gelopen!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 00:35

ik heb er ook eentje zien ontsnappen, en dat gevecht met die katten was schuin tegenover ons.
was nog best moeilijk om die beesten weer de hokjes in de proppen geloof ik :+

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:50

show was erg leuk:)
veel geklept.. veel gesjopt!!

ik had me camera bij me maar eigelijk weinig foto's gemaakt:)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 13:27

Spammen spammen spammen met die foto's !

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 11:07

crossmonster schreef:
Spammen spammen spammen met die foto's !

lol spammen wat is dat:) jajaj zal vandaag eens kijken welke er geschikt zijn:)P

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:49

ze bedoelt, waar blijven de foto´s, je hebt toch hele mooie van haar katten gemaakt....!

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:06

ja dat weet ik:)
alleen kwam opeens wat anders tussendoor.. wat belangrijker was...

maargoed geduld is schoone zaak toch:)