Montreux schreef:Ha ha ik ook weer thuis van show.Was inderdaad erg gezellig. Inmiddels Sienna hier ook thuis. Kleine is al helemaal ingeburgerd. Heb haar op show al een paar keer kunnen verkopen maar helaas de kleineblijft lekker bij mij. Zat trouwens in vak N met de kleine tut en haar zusjes. Ook ik heb de andere niet gezien maar wist ook geen namen.
De kleine Sienna heeft in de kittenklasse een U1 gehaald. Ben er erg tevreden mee. Maar denk niet dat het een showcat wordt hoor. Haar snuit mocht langer zijn volgens de keurmeester en hij zei ook dat ie niet verwachtte dat dat zou bijtrekken. Ach ja heb nu eenmaal een classic type en geen langsteichtype.
Aan het einde van de dag was er nog even consternatie in ons vak. Een vrouwtje was gevallen en heeft haar pols gebroken. Die mocht dus nog even naar het ziekenhuis. De katten zijn bij het secretariaat opgevangen. Echt sneu voor dat mensje.
Na show nog doorgereden naar Apeldoorn om het zusje van Sienna naar de nieuwe eigenaar te brengen. Was na het afzetten van de fokker pasom 12 uur thuis. Maar leuke dag gehad!
Ha, dan zat je bij Cindy en Bart in het vak, die zaten met hun bengalen op een hoekje. Was idd even chaos.