Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eejj schreef:Citaat:Kunnen jullie dit even quoten als je mee wil rijden?
Rustige rit:
Eline
Ruige rit:
Martine
Suzanne
LadyF schreef:Rustige rit:
Eline
Elien
Naomi
Anouk (Mits paard niet teveel hinder heeft van dracht)
Marjolein (LadyF)
Ruige rit:
Martine
Marloes
Elaine (als ik met iemand mee kan rijden (paard ook) zou dat fijn zijn, anders meot ik een paard huren (en misschien ook meerijden?)
Shelly
_Martine_ schreef:Marjoow; Ik denk niet dat je daar paarden kan huren. Dat zou je anders even uit moeten zoeken.
Even een paar dingetjes:
Het is 1 februari, en als het weer niet meezit 8 februari.
De kosten zijn 5 euro per persoon waar we wat te eten en te drinken voor halen en de rest doneren we aan Brooke Hospital!
We verzamelen op de dagcamping van staatsbosbeheer. Deze ligt aan de Holterbergweg.
Staat op dit kaartje: http://www.sallandseheuvelrug.nl/detail ... t_id=20442
Marloes weet de weg en rijdt met de ruige rit mee. Dat betekent dus dat we nog een route uit moeten stippelen voor de rustige rit. (Tenzij daar iemand meerijdt die ook de weg weet)
Phylos schreef:ja bij manege het oale spoar kun je natuurlijk ook perfect weg (is mijn club) goede parkeer gelegenheid en ligt tegen het bos aan... ook geen verkeerde plaats om op te stappen!
Phylos schreef:leuk! je rijd bij de menvereniging?...opzich is onze parkeerplaats ook ideaal voor mensen met karretjes en wat er allemaal nog niet meer bij komt kijken, ook voor trailers enzo...plek zat en rustig om op te zadelen....of dat op de dagcamping nou zo ideaal is en dan nog op een zondag...vaak toch wel erg druk....
Ezumii schreef:Zo, dat wordt dan gelijk minstens een halfuur langer reistijd voor de mensen uit Deventer en omgeving, waar er toch een boel van zijn.
Ezumii schreef:Ik denk niet dat het zo druk zal zijn op een dagcamping in hartje winter opzich.
Aan welke kant ligt dat Phylos?
Phylos schreef:inderdaad shelltje....voor onze kant is het dan ook al een stuk verder...maar aan de andere kant je houd dat toch altijd..