daandriaan schreef:ik wil wel meerijden met de rassendefileq
Hier nog een

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daandriaan schreef:ik wil wel meerijden met de rassendefileq
x_tico schreef:Ik heb een Fjord!, die kan ook in rassendefilé.
En zowieso hebben we al een sponsor, mijn vaders bedrijf.
LovingTweety schreef:Ik heb een echte falabella
Cinnepin schreef:ik denk dat als we iets met paarden doen en dat met ZOVEEL mensen t niet gaat hoor, weet je mega veel paarden dat zijn? dan mag je wel eeen heel groot terein hebben
Ik denk tog echt dat je in de trand van de arena afhuren en daar wat doen dichterbij komt
Hebbesje schreef:Anoniem schreef:ik denk dat als we iets met paarden doen en dat met ZOVEEL mensen t niet gaat hoor, weet je mega veel paarden dat zijn? dan mag je wel eeen heel groot terein hebben
Ik denk tog echt dat je in de trand van de arena afhuren en daar wat doen dichterbij komt
Maar besef wel dat niet iedereen komt en z'n paard meeneemt
Hebbesje schreef:Cinnepin schreef:
Neej dat klopt, maar we hebben dus al meer dan 100.000 leden stel dat een kwart ervan komt ( want je hebt non actieve leden, sa's etc dus dan zit je op 25.000.
Stel dat een 1/5 een paard mee neemt zit je al op 5000 paarden! Das erg veel!!
Stel dat er 1 op hol slaat b.v paarden gaan elkaar volgen, ik ben bang dat je de grootste ongelukken kan krijgen met zoveel paarden
Cinnepin schreef:Hebbesje schreef:
ik denk dat als we iets met paarden doen en dat met ZOVEEL mensen t niet gaat hoor, weet je mega veel paarden dat zijn? dan mag je wel eeen heel groot terein hebben
Sodeletuut schreef:Aaah ik heb er nu al zooo veel zin in!
Wat we ook gaan doen, het wordt gewoon super!
Ik denk dat een bokt-event gaaf is, waarbij
dan mensen hun paarden mee kunnen nemen voor
shows etc. (KellyTaco/GinnyBanshee (?) ) enzo
En clinics in:
- Dressuur
- Springen
- Western
- Mennen
- Natural Horsemanship
- Vrijheidsdressuur
Gewoon alles dus!
Lijkt me zo leuk!