Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Freya schreef:Nienke - Enschede (Overijssel) ook niet echt een voorkeur, maar aangezien niet iedereen een paard tot haar beschikking heeft anders ergens een lekkere (strand)wandeling maken en ergens wat eten ofzo?
Peelie - Blaricum (Noord-Holland)
Amanda - Puttershoek (Zuid-Holland)
Nathalie - Assen (Drenthe)
Dapnik - ? - Julianadorp (Noord-Holland)
Joopiexx - Jody (toch?) - Nootdorp (Zuid-Holland)
Madeira - Paulien - maakt mij niets uit, zolang ik maar iets er van mee kan krijgen vanwege mijn beperking - (Flevoland)
Freya - Zoetermeer - Delft- Stomwijk ( Zuid-Holland ) - Haflinger Hengstenkeuring - Hengstenhouderij - Bosrit met BBQ (<-2010)
Vivalavida- Veenendaal (utrecht)
Muppetmayo- Moordrecht (zuid-holland
Balou_K - Daphne - Zeeland
Hindafree ( melissa ) Winkel - Noord-Holland- maakt me niks uit wat we gaan doen als ik maar mee kan rijden
MaaykeKramer schreef:mag ik mij ook nog toevoegen???
MaaykeKramer schreef:mag ik mij ook nog toevoegen???
Citaat:Nienke - Enschede (Overijssel) ook niet echt een voorkeur, maar aangezien niet iedereen een paard tot haar beschikking heeft anders ergens een lekkere (strand)wandeling maken en ergens wat eten ofzo?
Peelie - Blaricum (Noord-Holland)
Amanda - Puttershoek (Zuid-Holland)
Nathalie - Assen (Drenthe)
Dapnik - Daphne - Julianadorp (Noord-Holland)
Joopiexx - Jody (toch?) - Nootdorp (Zuid-Holland)
Madeira - Paulien - maakt mij niets uit, zolang ik maar iets er van mee kan krijgen vanwege mijn beperking - (Flevoland)
Freya - Zoetermeer - Delft- Stomwijk ( Zuid-Holland ) - Haflinger Hengstenkeuring - Hengstenhouderij - Bosrit met BBQ (<-2010)
Vivalavida- Veenendaal (utrecht)
Muppetmayo- Moordrecht (zuid-holland
Balou_K - Daphne - Zeeland
Hindafree ( melissa ) Winkel - Noord-Holland- maakt me niks uit wat we gaan doen als ik maar mee kan rijden
ArlandoO (danielle) Ouderkerk - ZuidHolland - Maakt mij niet zoveel uit, vind alles wel leuk, (maar kan voorlopig niet vanwege verhuizing)
MaaykeKramer