Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freya schreef:Nienke - Enschede (Overijssel) ook niet echt een voorkeur, maar aangezien niet iedereen een paard tot haar beschikking heeft anders ergens een lekkere (strand)wandeling maken en ergens wat eten ofzo?
Peelie - Blaricum (Noord-Holland)
Amanda - Puttershoek (Zuid-Holland)
Nathalie - Assen (Drenthe)
Dapnik - ? - Julianadorp (Noord-Holland)
Joopiexx - Jody (toch?) - Nootdorp (Zuid-Holland)
Madeira - Paulien - maakt mij niets uit, zolang ik maar iets er van mee kan krijgen vanwege mijn beperking - (Flevoland)
Freya - Zoetermeer - Delft- Stomwijk ( Zuid-Holland ) - Haflinger Hengstenkeuring - Hengstenhouderij - Bosrit met BBQ (<-2010)
Vivalavida- Veenendaal (utrecht)
Muppetmayo- Moordrecht (zuid-holland
Balou_K - Daphne - Zeeland
Hindafree ( melissa ) Winkel - Noord-Holland- maakt me niks uit wat we gaan doen als ik maar mee kan rijden
MaaykeKramer schreef:mag ik mij ook nog toevoegen???
MaaykeKramer schreef:mag ik mij ook nog toevoegen???
Citaat:Nienke - Enschede (Overijssel) ook niet echt een voorkeur, maar aangezien niet iedereen een paard tot haar beschikking heeft anders ergens een lekkere (strand)wandeling maken en ergens wat eten ofzo?
Peelie - Blaricum (Noord-Holland)
Amanda - Puttershoek (Zuid-Holland)
Nathalie - Assen (Drenthe)
Dapnik - Daphne - Julianadorp (Noord-Holland)
Joopiexx - Jody (toch?) - Nootdorp (Zuid-Holland)
Madeira - Paulien - maakt mij niets uit, zolang ik maar iets er van mee kan krijgen vanwege mijn beperking - (Flevoland)
Freya - Zoetermeer - Delft- Stomwijk ( Zuid-Holland ) - Haflinger Hengstenkeuring - Hengstenhouderij - Bosrit met BBQ (<-2010)
Vivalavida- Veenendaal (utrecht)
Muppetmayo- Moordrecht (zuid-holland
Balou_K - Daphne - Zeeland
Hindafree ( melissa ) Winkel - Noord-Holland- maakt me niks uit wat we gaan doen als ik maar mee kan rijden
ArlandoO (danielle) Ouderkerk - ZuidHolland - Maakt mij niet zoveel uit, vind alles wel leuk, (maar kan voorlopig niet vanwege verhuizing)
MaaykeKramer
Maar vriendlief heeft niet zo veel zin om een hele dag alles over haflingers te moeten aanhoren
dus hij wilt me enkel brengen en ophalen
Hij heeft het wel voor m'n haflinger, maar hij is meer voor de Duitse paarden, met name die in de richting van 1.75m