Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calice schreef:JAAAAAAAAAAAAA ILSJEEE OOOOOOKKKKnann_CCU schreef:Ik heb er wel zin in, nu al ookal is er nog niks bekent.
* Calanddra - Jennifer - 20 (bank )
* Tellie - Tessa - 19 (bank)
* _Tara_ - Emma - 19 (matras)
* Nagini - Sanne - 17 (matras)
* Nann_CCU - Hananne zeg maar nan- 16 (luchtbed please?)
*calice - Ilse - 20 (uhhhh ik kijk wel wat ik kan regelen ivm. m'n rug)
* xlaus- Laura - 17 (blijf niet slapen ivm paarden die smorgens ook wel een hapje willen eten![]()
)((mits ik kan qua data)

Calanddra schreef:dan kan ik alleen de volgende dag óf niet laat op óf niet naar saffDenk dat dan niet naar saff het makkelijkste is
Kan vast wel iemand regelen
Is wel het leukste ja uitgaan op donderdag avond.
Maar geen tivoli

(ik zie net dat het nieuwjaarsdag is dat boeit me niet
ik dacht ff oudjaarsavond)
Didoo schreef:Calanddra schreef:dan kan ik alleen de volgende dag óf niet laat op óf niet naar saffDenk dat dan niet naar saff het makkelijkste is
Kan vast wel iemand regelen
Is wel het leukste ja uitgaan op donderdag avond.
Maar geen tivoli
Wats mis met tivoli?
Maaar inderdaad, MONZAAAAAAAAAAA
Maar dan wel op donderdag avond

Dit is toch veel leuker.
we mogen er alleen niet ál te laat uit. Ze vind t niet zo fijn dat als ze beneden komt er een boel onbekende meiden liggen
haha. Zij staat nooit zo laat op en gaat altijd tv kijken (opgenomen programma's) als ze beneden komt
Niet te laat opstaan vind ik niet zo erg. Slaap ik de dag erna wel weer wat langer uit

Ik ben wel vaak chagrijnig 's morgens... Maar eigenlijk nooit als ik bij iemand blijf slapen of er slaapt iemand bij mij. Dus maak jullie geen zorgen
Weet alleen nog niet goed hoe ik m'n ouders dat ga vertellen. Word waarschijnlijk zoiets van: ja jullie weten toch wel, bokt? Daar zit ik in 1 topic *legt uit wat een topic is* met een paar meisjes en we willen gaan meeten *legt uit wat meeten is*.
(weet niet eens of dat wel open is op nieuwjaarsdag) en dan kunnen we bijv eerst wat gaan drinken ergens 
(wat is het snel geregeld trouwens
normaal duurt het 3 weken voordat er een datum is).