Bellatrix schreef:Ik zal je niet meer pesten Daan... Tot het weekendje weg dan... En nu ben ik bang....
Neejoh, je moet helemaal niet thuisblijven. Je moet gewoon gezellig naar de meeting komen. *knuffelt stevig en fluistert 'be very afraid' in oor*
*Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rilt, gaat een cursus volgen: how to get scary in 10 days *En wacht maar af wat ik dan allemaal kan ja *Heeft een vermoeden dat we offtopic gaan...*
Lobke_ schreef:I am..... Nu moet ik thuis blijven dat weekend... Helemaal alleen, door enge marlies....Ik help je wel hoor daan, ik ken daar de omgeving goed dus dan laten we marlies gewoon achter bij de parenclub die vlakbij zit...
Anoli schreef:Lobke_ schreef:I am..... Nu moet ik thuis blijven dat weekend... Helemaal alleen, door enge marlies....Ik help je wel hoor daan, ik ken daar de omgeving goed dus dan laten we marlies gewoon achter bij de parenclub die vlakbij zit... Excuse me??? Dat overleef ik nooit.
Maaaays! had je mijn sms gehad?Marlies en Daan houdt jullie in!Vanes, je kan altijd nog op de bank crashen daar. Die slaaptook goed. En als je een matje meeneemt voor de katten, heb je daar geen last van 's nachts.
San,Fijn dat je het ontvangen hebt! Vanes! Wat leuk als je ook komt! Kunnen we je eindelijk meeten! Is het niet mogelijk om Vanes nog in het huisje te proppen dan?
Jaaaaaaaaaaa ik hoop echt dat ze mee kan dat zou echt super gezellig zijn We kunnen der toch altijd snikie mee slepen toch!! San, marlies en ik waren heel braaf hoor Ik werd vandaag 24 geschat dus ik vind dat ik erg oud en zeer verantwoordelijk ben
Trouwens dames alvast voor het weekendje:Misschien is het handig om een lijstje temaken met wat iedereen graag zou willen doen