We fixen wel wat, dan plug je onze kabel in je lappie.
Nessa
Geplaatst: 14-10-10 20:53
jullie hebben wilde plannen!!
ik had vorig jaar zomer ook erg moeite met een bikini aan doen. Ben toch flink aangekomen. (inmiddels al wel weer 10 kg kwijt!) maar ja, sardinie, 40 graden. had op een gegeven moment gewoon schijt aan iedereen.
Lief van jullie Ach internetten kan ik thuis ook, zolang ik maar even mijn fotos kwijt kan dat zou wel fijn zijn Dus heeft het toch nog nut datie mee gaat!
Lin wel goed dat je al zoveel kwijt ben! Wel knap dat je zo schijt aan iedereen kan hebben om het zo maar tezeggen
Nanne
Geplaatst: 14-10-10 20:55
Warme chocomel met Baileys!
Daantje
Geplaatst: 14-10-10 20:55
Nanne schreef:
Lekker!! Baileys is echt lekker kan ik de hele avond aan 1 glas zitten nippen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 14-10-10 20:56
Nanne schreef:
En dat is te zuipen?
Maar goed, wat vinden we van midgetgolf? Als dat nou niets kost....
Yonker
Geplaatst: 14-10-10 20:57
Lekkerrrrrrrrrrrrrrr
Enne shotten kan ook gewoon in normale glazen hoor
Gratis internet Wilt u even uw e-mail checken of lekker surfen op het internet? Via het Landal Infonet kunt u gratis internetten! Neem dus uw eigen laptop mee en vergeet uw netwerkkabel niet (netwerkkabels zijn ook te koop op het park). Als u niet beschikt over een eigen laptop en toch iets wil opzoeken op het internet, dan kan dit ook via het draadloze toetsenbord in de bungalow. Houdt u er dan wel rekening mee dat de kwaliteit van het internet via uw televisie anders is dan met uw eigen laptop of via uw computer thuis (HTML browser). Filmpjes kijken via internet op de televisie is niet mogelijk. Tevens is het openen van bijlagen helaas niet mogelijk bij internet via de televisie.