Ik ga eerst over Utrecht vragen en dan heel onopvallend zeggen van ja maar tamar kan me ook brengen naar Utrecht want zei gaat ook En dan zien we wel verder Ik plak er ook wel een verhaal aan dat jullie al 2x gemeet hebben en dak toen niet durfde te vragen enzo en dat ik jullie al meer dan een jaar ken etc.
Ja maar onderhand mag t volgens mij weer ofzo want ik zei ook dat ik die advertentie voor verzorger op bokt had gezet enzo, en ze ziet me ook altijd op bokt zitten dus..
Ik hoop het ook zo Wien! Als je gewoon zegt dat je ons al heel goed kent enzo, en dat je Tamar dus ook goed kent en je gewoon chill mee kan rijden met de auto en dus geen gedoe hebt met openbaar vervoer enzo, dan moet het haast wel mogen.
Ik heb t gevraagt en me moeder wil wel ff weten waar we dan afspreken enzo.. ze vind hoog katrijn(daar is t toch?) niet zo omdat er van die rare gasten rondlopen maar als ze het weet mag het volgens mij wel
Hmm ik heb ook wel een idee, ik denk dat me zus dan ook wel in utrecht wil shoppen met een vriendin dat wou ze al heel lang.. dus dan weet me moeder zowiezo dat me zus er ook is haha
haha ik was gisteren shoppen in Denbosch en zei zo eey mam, Ik wil 12 april mee naar utrecht oh met die mensen van bokt zeker weer? ik zo ja mag dat allemaal getwijfel en gezwam ik zo nou weet je hoe hun ouders reageren oooh LEUK dus toen zei zo nou OOOH LEUK haha nouja het mag iniedergeval