IndianaJones schreef:ja leuuuk!!!
Princes en Roos....weten jullie al ietsie meer![]()
![]()
Ow en denkt iedereen nog op de 16,10 euro pp???![]()
Oh das waar ook!
Ik was t alweer vergeten. Ga ik NU doen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianaJones schreef:ja leuuuk!!!
Princes en Roos....weten jullie al ietsie meer![]()
![]()
Ow en denkt iedereen nog op de 16,10 euro pp???![]()
Vasthi schreef:Jaaa, het komt nu heel snel dichterbij! Ben ook helemaal geen drankliefhebber trouwens, af en toe een wijntje.
Hopen dat de MKZ geen roet in het eten gaat gooien. Vasthi staat op een gemengd bedrijf dus als er iets in NL uitbreekt zal die wel niet van het erf af mogen.....

... dat komt wel goed hoor.
IndianaJones schreef:wacht nog even Leonie...komt nog een leuke mail van de boekhoudster je kant op nu

Bonte schreef:Bowen kan ook mee spelletjes doen hoor. Goede training in vreemde dingen![]()
Vasthi schreef:Als ik vandaag te paard vertrek dan ben ik er in september wel![]()
Zonder paard kom ik in ieder geval!
De komende weken de MKZ berichten dan maar goed in de gaten houden......
IndianaJones schreef:Henriette en ik zijn net terug van buitenrit. We hebben het 1e deel van ons zaterdagritje zonet uitgeplozen
kvind het ook erg jammer maar wil echt 200% voor school gaan dus dan vallen sommige leuke dingen af.
Hopelijk knapt ze snel weer op en kan ze nog wel gewoon mee op het kamp...
Nou even om hem te excuseren: het was hier vandaag best heel warm... en hij had een best wel druk paard om hem heen, die ruim 20 cm hoger was en dus flink de pas erin had! En hij had het onderweg behoorlijk druk met contact maken met alle andere paardjes in de omgeving... Dus hij had het ook best druk
Maarre totaal geen conditie nog dus... dat wordt wat dat weekend, arme Roc