Zeeuwen, meimeeting!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Inge

Re: Zeeuwen, meimeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:15

nu het al bijna zover is even een schopje Haha!

Van Loon willen graag een week van te voren weten hoe laat we vrijdag aan gaan komen,
dit ivm met meerijden s'avonds.

De kamers en stallen zijn beschikbaar vanaf 15.00 uur, maar ze vertelde me wel dat het arrangement pas s'avonds na het diner begint.
Dus eten moeten we zelf bekijken wat we ermee doen.

Maar hoe laat willen jullie aan gaan komen?

En dan zondag hoe laat gaan jullie allemaal naar huis?
Ik ga liefst niet te laat naar huis, dan kan top nog even op de wei zondag.
Dacht zelf tegen 16.00 uur of zo op zijn laatst, want we moeten om 11.00 uur de stallen en kamers uit dus dan hebben we nog een rit en naar huis zeker?
Kan het ze wel even vragen als ik bel Ja
Is wel makkelijk nl voor ons vervoer dat die het ook weten Knipoog

Nemen jullie ehbo middelen voor je paard mee?
Zo ja wat dan?

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 13:21

Hoi!

Mijn ouders en ik willen tussen 1 uur en half 2 doorrijden, begreep ik.. Zijn we daar rond half 4/4 uur...

Zullen we vrijdag een hapje eten in het restaurant van van Loon met z'n allen? kunnen we van de kaart eten?
Of anders eten we na de rit ergens anders, kan ook...
Bijvoorbeeld van 18 tot 20 uur een rit, daarna lekker eten? Kunnen paarden ook gaan slapen en kunnen we op het gemak eten?
Mij maakt het overigens niet echt uit.. maar ga liever niet met een volle maag rijden, om eerlijk te zijn.. gegarandeerd dat ik dan last van mijn milt krijg en mijn maag kuren krijgt..

De zondag wou ik rond half 1 doorrijden, moet volgende dag gewoon werken en kan Des de zondag inderdaad nog op de wei Lachen

Ehbo neem ik alleen acederm mee, verder niks.. heb ook verder niks eigenlijk.
Als er echt iets is, neem ik aan dat daar wel een dierenarts is.

AAN IEDEREEN:
Vergeet geen vliegenspray mee te nemen, want ik hoorde van iemand die daar haar paarden sinds 1 mei traint dat het op warme dagen stikt van de vervelende steek/plakvliegen. Dazen beginnen ook te komen...
Ik heb Atex daasspray en Maya kan ervan meepraten: stinkt goed Clown Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 13:22

Stacey schreef:
Hoeveel rijbroeken nemen jullie mee? 1 en dan 1 als reserve, of voor iedere dag 1?
En qua gewone kleding? Gingen we ook nog uit de zaterdag?

Lijkt me wel gezellig om zaterdag even te gaan stappen Ja

Ik neem 2 rijbroeken mee en 2 nette broeken..
Even kijken wat het weer doet, welke truitjes ik meeneem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:39

Ik vertrek ook vrijdagmiddag na de middag. Moet nog even precies kortsluiten met m'n broer, maar denk ook wel dat wij hier om 1 uur gaan laden, en tussen kwart over 1 en half 2 bij Sita zijn, en dan doorrijden naar LOZ. Dus idd rond half 4 á 4 uur daar.

Zondag maakt me niet zoveel uit, maar wil het wel op voorhand beslissen zodat ik het kan afspreken zodat m'n chauffeur er op tijd is, voor ons kwestie van inladen en wegwezen Lachen Wat is dan eigenlijk nog de planning met de huurpaarden? Dacht dat er zondagochtend ook nog een rit was? Dan lijkt het me onzinnig om zowel 's ochtends als 's middags te gaan rijden op zondag Lachen

Vrijdag na het rijden eten lijkt me goed Lachen

EHBO, ik neem niks mee Clown De rest neemt toch wel Acederm (Nicole) of uierzalf (Sita) mee. Zelf heb ik nog wat zonnebrand eventueel. Maar meer is niet nodig Lachen Qua vliegenspul heb ik Veerust.

Rijbroeken, ik neem er waarschijnlijk 2 mee, maar zal met dezelfde rijden Lachen Verder nog 1 stel nette kleren, en 1 stel oude kleren.

Zaterdag stappen? Kan, wat willen jullie? Ik vind er niet zo enorm veel aan, maar wil wel gezellig meedoen hoor Lachen Spelletjes spelen kan ook lachen zijn Clown

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:39

Vind het op zich wel goed zo Nicole Ja

Idd zondag lekker op tijd terug.
Vrijdag vind ik het ook goed als we eerst rijden daarna eten, ik rij ook niet graag met een volle maag.
Desnoods vraag ik mijn vader wel even of hij wil stoppen onderweg bij een tankstation om daar s'middags een broodje te halen.

Ok dus ik moet dan nog even vliegenspray kopen, die heb ik dus niet Haha!

Over op stap gaan, we hebben alleen waarschijnlijk geen auto toch?
Ik weet overigens ook niet of ik er de fut voor heb maar dat zien we daar wel Ja

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:43

zondag hebben we ontbijt om 8.30 en daarna een 2 uurs rit.
Dus denk dat we tegen de middag wel klaar zijn Ja

Ik neem zelf voor Top wel koelingsgel mee denk ik en verder een paar kleine dingetjes voor de eerste hulp.

Dus dan spreken we gewoon af dat we tegen 4 uur er zullen zijn.
Maar misschien wat Nicole zei tegen 18.00 uur een rit?

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:57

Kan ik nog met je meerijden nicole?

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:16

*zin**zin**zin* Haha!

Ik pas mij helemaal aan qua vertrek, aangezien Miek met Top op de trailer gaat. 4 uur er zijn, hoe laat laden en vertrekken dan ong, Inge? Zal ik mee gaan om de trailer te halen, of is dat allemaal geregeld?

Vrijdag eten: Vind het een goed idee om dan wat later te eten Ja Ik moet wel kijken hoe Annemiek van de trailer af komt en zich gedraagt die vrijdag, het is voor haar de eerste x dat ik zoiets doe, en als er een hyper of juist helemaal uitgeput paard van de trailer af komt, weet ik niet of ik vrijdagavond mee rijd.. Maar goed, dat zie ik daar dan wel.

Op stap gaan ben ik het helemaal mee eens, als iedereen dat leuk vindt tenminste Ja

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:47

Ik pas me ook aan, zou het ook wel lekker vinden om zoals inge voorstelde rond 16:00 terug te zijn op zondag, omdat ik de volgende dag concours heb Nagelbijten / Gniffelen , een echt paardenweekend Haha!!

Stappen lijkt mij ook wel gezellig Ja! Maar kan me ook met andere dingen vermaken hoor, zoals bowlen of filmpje ofzo, lijkt me ook erg leuk!

Op zondag moesten we volgens mij om 11:00 uur uit de kamer zijn, maar dan zou er nog wel een rit zijn, dus ik weet niet wanneer die gepland zou worden. Mochten we ;s avonds thuiskomen, geen probleem, dan sta ik maandag heel vroeg op, maar ik verwacht dat ik pas smiddags moet rijden!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 20:45

Stace, je kan gewoon met mij meerijden.
Als je zorgt dat je om 13 uur op stal bent? We kunnen je niet afhalen van je huis met de trailer..
Dus als je iemand kan vinden die je kan brengen? Lachen
Ohja.. niet te veel tassen hoor Tong uitsteken We zijn al best afgeladen, haha. Mijn ouders hebben ook tassen mee, hond mee..
Ohja.. die zit ook op achterbank, maar is wel lief.. Dus als je daar ook geen bezwaar tegen hebt, mag je mee!

Rond 18uur een rit vind ik prima!

Voorstel voor de zondag..
Je moet om 11 uur de kamers uitzijn, maar als we nu vóór 11 uur, dus voor de rit, al zorgen dat de kamers leeg zijn en de tassen kunnen we desnoods in mijn trailer leggen (kan helemaal op slot..).. dan hoeven we ook niet te haasten met de rit.. Lachen

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:09

Das mooi Nicole, ik zorg wel dat ik om 13 uur op stal sta of eerder natuurlijk. Er is vast wel iemand bereid om mij af te zetten. Lachen
Hond op de achterbank is geen probleem. Ik ga proberen al mijn spullen in een weekendtas te proppen. Moet wel lukken.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 21:18

Hond ligt meestal aan mijn voeteneind op de grond.. dus je hebt er geen last van hoor Lachen
Wel gezellig dat je meerijdt, kunnen we bijkletsen! Hopelijk verloopt reis goed.. vindt het altijd een beetje eng.. snelweg en trailer.. dus duimen Knipoog

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:19

Komt goed. Ja

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:24

@Nicole, denk dat het idd het beste is om voor de rit de kamers al uit te zijn Ja
Tassen kunnen evt ook bij ons in de trailer, die kan ook op slot Ja

Voor Anne en Gerlinde : mijn vader gaat samen met Michel om de trailer en dan denk ik dat we tegen half 1 of zo Top gaan laden en daarna door naar annemiek.
Gerlinde moeten we jou ophalen ?
Dan zal dat misschien wel tegen 12.00 uur denk ik, maar dat moet ik even overleggen met paps Haha!

Zondag op tijd terug heb ik ook het liefste, gewoon na de rit op het gemakje naar huis.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:26

Ja, dan kan ik de paarden gewoon binnenzetten op zondag. Zou wel makkelijk zijn. Hoef ik sabina niet weer te vragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:25

Voor de rit idd uit de kamers is wel zo handig, ook voor hun. Nicole, zou fijn zijn als al onze brol dan in jouw trailer kan. De trailer die ik gebruik zal waarschijnlijk ook wel in LOZ achterblijven met trailerslot, maar de auto niet. En die trailer kan verder niet helemaal dicht. (klep kan gewoon open Clown )

Ik wou zelf graag vrijdag nog wel rijden ja Lachen Aman heeft nooit zo heel veel last van reizen, even uurtje acclimatiseren ofzo, en dan kan ze volop aan de gang Lachen

Inge, gezien jij alles georganiseerd hebt Bloos Kan je nog eens noteren wat de planning ook weer was met de huurpaarden? Dus vrijdagavond een rit of een les meen ik. Zaterdag of 1 rit van 4 uur met pauze halverwege of 2 korte ritten. En zondagochtend weer een rit van 2 uur toch? En ontbijt zat er op alle dagen wel in he? Ik vergeet dat steeds Lips are sealed We moeten zelf vrijdagavond eten, en zaterdag en zondag de lunch.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:45

Ik pas me ook volledig aan Maya aan.. Daar lift ik mee mee.. Lachen
Stappen op zaterdag is voor mij niet perse nodig, ben denk ik al bekaf zat.. Knipoog Maar als we gaan dan gaan we.. Maakt mij verder niet uit. Iets anders kan ik me ook (misschien nog beter) mee vermaken.

Qua EHBO neem ik mijn HH EHBO kit mee.. Klein tasje met allerlei dingen.
Makkelijk mee te nemen.. Lachen Die sleep ik zowiezo overal mee naar toe, dus deze keer ook.. Vliegenspray staat ook genoteerd! Evenals de tranquilizer voor evt. Amy haar toevallen een beetje in de hand te houden.. Knipoog

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 22:49

Inge, ik kan gewoon worden afgezet bij jullie op stal, dat is waarschijnlijk wat makkelijker!

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:35

Ger: Ik wil je plannetje niet in de war gooien Haha! Maar zou het mogelijk zijn om dat wij tweeën bij mij op stal worden afgezet? Mijn ouders zijn allebei aan het werk dan, en anders staat mijn auto 3 dagen op stal bij de Feyter (en kan mijn moeder hem ook niet gebruiken).. Dus ik zat even een beetje met het probleempje dat ik anders niet weet hoe ik op stal moet komen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:36

Wat ik trouwens nog wel voor mezelf meeneem. Van die Prrrikweg van VSM en wat andere prikzooi Clown Misschien geen gek idee als jullie dat ook voor jezelf meenemen? Lachen

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:43

Das een goed idee maya! Pling Maar jullie hebben een voordeel, ik ben altijd de pineut als er muggen zijn Rolleyes

Anne: Dat vind mn ma vast ook wel goed hoor Haha!! En anders zet ik mn auto daar even dat zij hem ophalen!

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:45

Ger: Ok super Ja

Muggenspul, goed idee Ja (gaat lijstje zoeken). Ik ben ook altijd zo'n muggen-target Zij zijn groot en ik is klein!

gertjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:54

Gisteren heb ik ook een lijstje gemaakt, hij is alleen nogal lang Bloos!!

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:57

Ja die van mij ook Bloos Gelukkig ben ik heel goed in proppen, als in zo veel mogelijk spullen mee nemen in normaal formaat tas.. (voordeel van op kamers hebben gewoond Haha!)

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:57

Zozo wat een voorbereidingen allemaal. Eerlijk gezegd had ik nog niet helemaal aan mezelf gedacht. Vliegenspul voor mezelf is idd een goed idee. Ga vanmiddag ook maar eens een lijstje maken, want dan kan ik er eventueel morgen nog om.