maar ik denk niet dat ik ze bij Jakary geperst krijg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jakary1511 schreef:dan heb ik geen plek voor mijn 500 dekjes
Belsje schreef:Debbie woont in Wellen. Ik weet balen niet liggen, maar volgens mij ligt dat richting mol?
Denk dat daar wel iets geregeld voor kan worden hoor
skara schreef:Zet mij voor de BBQ bij de misschieners. Dat hangt van mijn vervoer af.
Karolien hoe ga jij naar de clinic?
jakary1511 schreef:dan heb ik geen plek voor mijn 500 dekjes
saartje39 schreef:Aminatjj schreef:Hoe hoog is hoog?
Maar nu zit ik te denken hé,
de dag daarna is het waarschijnlijk tornooi en ik wil niet de dag ervoor al super veel met hem rijden ... Dus een springlesje kan er zeker af, maar die fotozoektocht ga ik toch niet doen, en 's avonds de barbeque, maar in tussentijd dan?
Misschien dat ik toch niet mee bbq, maar dan zit ik daar maar voor een uurtje of 2 en dat vind ik dan de moeite niet om te rijdenHet is een goed uur rijden ...
Weet iemand oplossing?
capriano daar ergens in een stukje weide zwieren (samen met sirkaan ofzo) en dan gewoon mee bbq'en
jokari schreef:is lief, maar Karlien heeft geen paardje voor de wandeling dus ik ga gezellig te voet. Ik moest trouwens Bart entertainen van Tessa.
Marengo_82 schreef:Volgend weekend was dat gisteren of dat dat komt?
Ik bekijk het vanavond nog eens, maar weet al niet meer hoeveel het ging kosten...
Sylleke schreef:Maakt er iemand al aardappelsalade? Anders wil ik wle een poging doen, maar dan moet ik zeker de auto fixen en dan moet er dus zeker iemand me mij meerijden.