Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roossie schreef:mensen als jullie me niet willen geloven ik heb daar begrip mee... want ik ga nu erlijk zeggen...ik was niet mee.... het was het idee van een vriendin.... ze beweert echt sicco gezien te hebben maar is te bang om niet gelooft te worden en nu krijg ik dus de dreig brieven.... sorry ik kan daar niet tegen....maar me vriendin is dus echt bang dat ze bedregd zal worden ( is namelijk al eerder met haargebeurt.. en denk alsjeblieft NIET dat ik geen respect heb of niet meeleef met de eigenaar (env rienden!)!!!! Ik zit elke dag serieus te denken aan Sicco en wara die zou kunnen zijn!ik vraag ook meestal aan myn vriendinnen op school of ze enig idee hebben..en toevallig had een vriendin van my hem (dacht ze) gezien,,ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik bijna myn paard kwijt was..ik weet hoe erg het is en ik zal daar dus NOOIT mee spotten onhou dat!!
SERIEUS NOG VOOR DE LAATSTE KEER DIT IS GEEN GRAP!!!!!!!
Roossie schreef:ik heb toch gezegd dat me vriendin er eerts niet etrokken bij wide worden.... e is bang voor de dreig brieven.. die ik nu dus krijg... Ik vind het natuurlij ook hartstikke erg voor de eigenaar hhor!!!
Ik help natuurlijk ook mee me vriendin ook maar ze meenden hem gezien te hebben.... en als het hem nou wel was!!....
Roossie schreef:ik heb toch gezegd dat me vriendin er eerts niet etrokken bij wide worden.... e is bang voor de dreig brieven.. die ik nu dus krijg... Ik vind het natuurlij ook hartstikke erg voor de eigenaar hhor!!!
Ik help natuurlijk ook mee me vriendin ook maar ze meenden hem gezien te hebben.... en als het hem nou wel was!!....