Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:43

Roosiej,
Als je niks beters te doen hebt,kom dan niet hier vervelen,want dsaar hebben we niks aan als je vriendin zegt gezien te hebben we moeten het zekerweten.
Nienke07,je hebt gelijk maar hij kan ook makkelijk ergens aan vast zitten.

Imre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:45

Op Vlieland zijn ze afgelopen najaar een merrie anderhalve dag kwijt geweest. Ze was uitgebroken en nogal mensenschuw, dus ze liet zich niet vangen. Uiteindlijk vonden ze haar bij de kudde paarden in de buurt, aan de verkeerde kant van het hek waar ze niet overheen kon komen. Dus ook op een relatief klein eiland als Vlieland kan je je paard lang kwijt zijn. Het voordeel van een eiland is natuurlijk dat ze eigenlijk niet echt ver weg kon komen.

Heel veel succes met de zoektocht! Hij moet ergens zijn, geef de hoop niet op!

Wendel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:47

Roossie Ik vindt je een ongelofelijk stom kind. Hoe oud ben je eigenlijk. Niet oud genoeg om dit heel serieus te nemen. Jij hebt de mensen zoveel onnodige hoop gegeven en hebt ze laten zoeken op een plek waar het paard misschien helemaal niet is. Als ze door waren gaan zoeken op de plekken waar ze al bezig waren hadden ze Sicoo misschien al gevonden. Heel onverantwoordelijk wat je hebt gedaan. Ik walg echt van zulk soort mensen.
Als het geen grap is dan ga je nu naar de plek om mee te helpen zoeken. Dit is wel het minste wat je kan gaan doen

Littleghoul

Re:

Pff hoop maar dat met beestje goed gaat en hij niet steeds en steeds verder weg gaat!
Als hij nog zo'n vachtje heeft als op die foto, red hij het wel qua weer enzo! Duim nog steeds hard mee!

Wendel

Re:

Roossie Ik vindt je een ongelofelijk stom kind. Hoe oud ben je eigenlijk. Niet oud genoeg om dit heel serieus te nemen. Jij hebt de mensen zoveel onnodige hoop gegeven en hebt ze laten zoeken op een plek waar het paard misschien helemaal niet is. Als ze door waren gaan zoeken op de plekken waar ze al bezig waren hadden ze Sicoo misschien al gevonden. Heel onverantwoordelijk wat je hebt gedaan. Ik walg echt van zulk soort mensen.
Als het geen grap is dan ga je nu naar de plek om mee te helpen zoeken. Dit is wel het minste wat je kan gaan doen

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 16:48

de foto is die dag genomen vlak voor vertrek

pubelia

Re: Strandritmeeting, helaas paard zoekgeraakt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:48

maar paarden kunnen wel zwemmen hoor...

newforster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:49

Maar een paard gaat niet de zee in.Geloof me.
Paard zoekt kudde op

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:51

Ik denk ook niet dat hij op zijn eigen houtje de zee is ingegaan. Het zou wel kunnen dat hij het strand opgaat wanneer er ruiters langskomen, maar de zee, nee dat denk ik niet

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:51

Ja, denk je dat die naar Engeland is gezwommen!?

Ik heb net heel het topic doorgelezen en ik vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd. Hier hebben jullie natuurlijk niks aan maar toch veel succes met het zoeken.

Birgit_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:52

hoelang zijn ze nu al aan t zoeken?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:52

Ik duim heel hard met iedereen mee! Ik hoop dat het paardje veilig terug komt!

RJS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:53

Roossie schreef:
mensen als jullie me niet willen geloven ik heb daar begrip mee... want ik ga nu erlijk zeggen...ik was niet mee.... het was het idee van een vriendin.... ze beweert echt sicco gezien te hebben maar is te bang om niet gelooft te worden en nu krijg ik dus de dreig brieven.... sorry ik kan daar niet tegen....maar me vriendin is dus echt bang dat ze bedregd zal worden ( is namelijk al eerder met haargebeurt.. en denk alsjeblieft NIET dat ik geen respect heb of niet meeleef met de eigenaar (env rienden!)!!!! Ik zit elke dag serieus te denken aan Sicco en wara die zou kunnen zijn!ik vraag ook meestal aan myn vriendinnen op school of ze enig idee hebben..en toevallig had een vriendin van my hem (dacht ze) gezien,,ik heb het zelf ook meegemaakt dat ik bijna myn paard kwijt was..ik weet hoe erg het is en ik zal daar dus NOOIT mee spotten onhou dat!!

SERIEUS NOG VOOR DE LAATSTE KEER DIT IS GEEN GRAP!!!!!!!

Ik vraag me serieus af hoe het kan dat ze 'dacht' dat ze hem gezien heeft... alsof er zo vaak paarden los rond lopen en wss had ie ook nog zadel en hoofdstel op en dat zie je al helemaal niet vaak. Dus je ziet hem of je ziet hem niet... En het is niet raar dat je niet geloofd wordt, want ik meende ergens anders een post van je gezien te hebben waarin stond dat ze of jij (weet ik veel) em heeft gehoord...

Weet je, ik snap heel goed dat je wil helpen, maar iedereen die mee helpt zit gewoon keihard in de stress en aan van die halve verhalen heeft niemand iets, daar krijg je inderdaad gedonder mee...

Roossie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:54

ik heb toch gezegd dat me vriendin er eerts niet etrokken bij wide worden.... e is bang voor de dreig brieven.. die ik nu dus krijg... Ik vind het natuurlij ook hartstikke erg voor de eigenaar hhor!!!

Ik help natuurlijk ook mee me vriendin ook maar ze meenden hem gezien te hebben.... en als het hem nou wel was!!....

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:55

Pff wat vreselijk om je paard al zo lang kwijt te zijn... het is te ver voor mij om te helpen zoeken. Dus het enige dat ik kan zeggen: veel succes met zoeken, hopelijk vinden jullie Sicco snel én ongedeerd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:56

Roossie schreef:
ik heb toch gezegd dat me vriendin er eerts niet etrokken bij wide worden.... e is bang voor de dreig brieven.. die ik nu dus krijg... Ik vind het natuurlij ook hartstikke erg voor de eigenaar hhor!!!

Ik help natuurlijk ook mee me vriendin ook maar ze meenden hem gezien te hebben.... en als het hem nou wel was!!....

Roossie, vat het niet verkeerd op maar ik denk dat het beter is als je gewoon uit dit topic wegblijft. Ik denk niet dat er mensen zijn die je nog echt serieus nemen

RJS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:57

@ roossie, dat is niet echt een antwoord waar ik op zat te wachten hoor, ik weet dat je het goed bedoeld, maar mss moet je even ophouden hiermee, want je eist wel erg veel aandacht op (sorry dat ik het zeg, maar we weten nu wel dat je dreigbrieven krijgt, als je wil dat dat stopt moet je vooral je mond houden)

Roossie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:58

nou als ik nu niet reageer... ik even weg want ik kan de stress ook even niet meer aan.. Ik kom voorlopig even niet meer maar alvast!

sUPER VEEL SUCCES MET HET VINDEN VAN SICCO EN ALLE RESPECT AAAN DE EIGENAAR EN VRIENDEN!! IK BLIJF ZOEKE EN DUIMEN!!!!!!!!

en zoals Cayenne net zegt... ik ga ook weg meschien wel beter .... maar betektn dus niet dta ik niet ga zoeken

koetjeboe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 16:59

Hoi ik weet niet of er daar aan de duinen wilde paarden lopen.
Mischien dat ze daar in de buurt loopt.
Paarden zoeken elkaar toch vaak op.

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:00

hoelang zijn ze nu al aan 't zoeken?:=

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:00

heb net een telefoontje gehad,
er is nog geen nieuws,
de bereden politie heeft ook gezocht vandaag en ging waarschijnlijk morgen ook mee zoeken.
Er zijn heel veel mensen van ons forum en van Bokt, super hoor allemaal heeeel erg bedankt.
Morgen gaat de zoektocht verder, het ziet er niet naar uit dat hij nu gevonden wordt, al zijn er nog mensen aan het zoeken.
Dus mensen kom morgen mee zoeken!!

harlekijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:01

Roossie schreef:

ROSSIE,hoe oud ben jij,ik lees dat je ook een beetje kindertaal schrijft dus dat kan niet missen.En waarom ga je dan zelf niet mee zoeken als je het paardje hebt gezien,zou ik wel doen als ik het beestje had gezien,Je geeft telkens mensen goede hoop,En waar slaat het eigenlijk allemaal op met dreigbrieven is wel kinderachtig en daaruit blijkt dus dat je nog een kind bent.

Nathalie1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:01

Ik volg dit topic al vanaf het begin en moet zeggen dat het me verschrikkelijk lijkt als je je paard al zo lang kwijt bent. Ik hoop dan ook dat hij gauw gevonden wordt in gezonde toestand.

Wat ik echter wel vreemd vind is jullie reactie op roossie. Stel je eens voor dat het daadwerkelijk zo was dat het paard gezien is door haar vriendin en ze had het niet doorgegeven omdat ze bang was dat jullie haar niet serieus namen. Dan was men dus op een plek aan het zoeken waar het paard zowiezo al niet liep. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is al een persoon zegt het paard gezien te hebben en het blijkt helemaal niet zo te zijn. Maar ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik het paard had zien lopen en ik had niets gezegd.

_Inge

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:03

ik heb ook heel serieus op Roosie gereageerd, zoals ik al eerder zij elke Tip pakken we aan, hoe stom de tip ook lijkt te zijn...

Lynn_Noname

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:03

Is het paard al terecht of nog niet? Ik heb niet alle 30 paginas bekeken daarom vraag ik het zo . Alvast erg erg veel sterkte!! en hopelijk komt ie terecht!!!

Zie net dat je iets toegevoegd hebt..
Echt hééééél veel sterkte en laat je me iets weten als ie terecht is of van meer weet? (via pm als dat kan ) Ik woon in belgie en ben momenteel ziek dus ik kan echt niet mee zoeken anders direct!!! groetjes!!! xxx