Op het nieuws zag ik daarnet dat er een grote brand is nu in het bos bij Uddel. Vermoedelijk aangestoken.
Toen ik het hoorde moest ik meteen aan jullie denken dus ik zeg het maar eventjes

Een heel stuk bos is vernield enzo hierdoor...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laska schreef:Heel eerlijk gezegt vielen de toiletten mij tegen, het waren van die karretjes die je kunt huren.
Maar de blokhutten zelf waren supergoed, luxe en schoon
Je hebt niet zo veel privacy, als je aan komt rijden rijd je als het ware zo boem tegen de blokhutten aan, maar wij zijn echte mutserige kampeerders die een beetje (te ) hoge eisen stellen aan onze campings dus daar moeten jullie maar niet op letten
Je kan daar kaarten kopen met ruiterpaden erop, ik weet niet of evelyn die ook heeft? De eigenaresse rade dat ten zeerste aan.
De camping zelf is erg rustig en mooi, de stallen waren ook wel aardig.
Ik ben heel eerlijk geweest, zodat jullie een goed beeld hebben nu, ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Mietje schreef:Laska schreef:Heel eerlijk gezegt vielen de toiletten mij tegen, het waren van die karretjes die je kunt huren.
Maar de blokhutten zelf waren supergoed, luxe en schoon
Je hebt niet zo veel privacy, als je aan komt rijden rijd je als het ware zo boem tegen de blokhutten aan, maar wij zijn echte mutserige kampeerders die een beetje (te ) hoge eisen stellen aan onze campings dus daar moeten jullie maar niet op letten
Je kan daar kaarten kopen met ruiterpaden erop, ik weet niet of evelyn die ook heeft? De eigenaresse rade dat ten zeerste aan.
De camping zelf is erg rustig en mooi, de stallen waren ook wel aardig.
Ik ben heel eerlijk geweest, zodat jullie een goed beeld hebben nu, ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Tja.. Als je persé luxe wilt moet je niet naar zulke dingen gaan.. Dan moet je een vakantievilla huren..
Dit had je ook allemaal wel kunnen vertellen
Privacy.. Tja.. Sorry hoor, maar dat had je op je duimen kunnen natellen dat je dat weinig tot niet zou hebben.
Het is en blijft een trekkershut.. Dat stelt nou een keer niet zoveel voor..
De eigenaresse wil vast en zeker wel meer verkopenIk weiger om m'n ass met een groep van 8 op een ruiterpad te begeven.
Ruiterpaden zijn zwaar, mul, smal, en ongezellig omdat je de hele tijd maar achter elkaar aan kakt.
Voor een keer vind ik dat niet erg natuurlijk, maar om de hele tijd achter elkaar aan te rijden...
Dus nee, ik heb geen ruiterpad-kaarten, maar gewoon de kaarten van het bos.
Laska schreef:Mietje schreef:Tja.. Als je persé luxe wilt moet je niet naar zulke dingen gaan.. Dan moet je een vakantievilla huren..
Dit had je ook allemaal wel kunnen vertellen
Privacy.. Tja.. Sorry hoor, maar dat had je op je duimen kunnen natellen dat je dat weinig tot niet zou hebben.
Het is en blijft een trekkershut.. Dat stelt nou een keer niet zoveel voor..
De eigenaresse wil vast en zeker wel meer verkopenIk weiger om m'n ass met een groep van 8 op een ruiterpad te begeven.
Ruiterpaden zijn zwaar, mul, smal, en ongezellig omdat je de hele tijd maar achter elkaar aan kakt.
Voor een keer vind ik dat niet erg natuurlijk, maar om de hele tijd achter elkaar aan te rijden...
Dus nee, ik heb geen ruiterpad-kaarten, maar gewoon de kaarten van het bos.
Ik wil niet perse luxe, waar haal je dat vandaan, wij kamperen altijd, en zitten nooit in een vakantie villa, alleen een beetje kamping heeft toch echt wel een schone toiletvoorzieningen.
Al is het een trekkershut, waarom zou je bij voorbaat al op ' je duimen kunnen natellen' dat er geen privacy zou zijn?
Volgens mij heb jij niet goed gelezen, ik heb geschreven dat de hutten wel schoon en luxe zijn
Maargoed, de gezelligheid word er natuurlijk niet minder om