Boktvakantie Veluwe 2006

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tetris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 11:59

Heeej allemaal!
Op het nieuws zag ik daarnet dat er een grote brand is nu in het bos bij Uddel. Vermoedelijk aangestoken.
Toen ik het hoorde moest ik meteen aan jullie denken dus ik zeg het maar eventjes
Een heel stuk bos is vernield enzo hierdoor...

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:07

Tsjeeee, dat is niet echt leuk. Hopen dat er wel bos overblijft om in te rijden

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 12:31

Tovatsj is altijd rustiger op kale stukken
Dan heeft ie overzicht over wat er aan puma's op de veluwe rondloopt
Dus ik vind het stiekum niet zo heel erg

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:34

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 12:56

Hahaha indd. Wij zullen de Veluwe even een boost geven.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:17

ahah vet!! mogen we ook in 'ons'gedeelte over de vlakte rijden??

Ik heb foto's van bente op: www.picturetrail.com/stalverbeek .

Staan ook de rest van onze paardjes op.. als je er bent, laat dan iets achter in het gastenboek (A)

X Lynn

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:52

leuke paardjes zeg "nieuweling" is erg mooi! (wat is zijn/haar naam? )

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:02

Ik ben vorige vrijdag bij de woody rance geweest !!!

Wij hadden het loo bezocht en mijn moeder stelde toen voor om even te bekijken waar we allemaal terecht komen, het was maar 10 min rijden er vandaan

Heel eerlijk gezegt vielen de toiletten mij tegen, het waren van die karretjes die je kunt huren.
Maar de blokhutten zelf waren supergoed, luxe en schoon

Je hebt niet zo veel privacy, als je aan komt rijden rijd je als het ware zo boem tegen de blokhutten aan, maar wij zijn echte mutserige kampeerders die een beetje (te ) hoge eisen stellen aan onze campings dus daar moeten jullie maar niet op letten

Je kan daar kaarten kopen met ruiterpaden erop, ik weet niet of evelyn die ook heeft? De eigenaresse rade dat ten zeerste aan.

De camping zelf is erg rustig en mooi, de stallen waren ook wel aardig.

Ik ben heel eerlijk geweest, zodat jullie een goed beeld hebben nu, ik hoop dat jullie er wat aan hebben

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 07:42

klinkt leuk opzich zijn de toiletten niet zo'n groot probleem.. ik bedoel.. anders pies je gewoon buiten ofzo als ze niet goed zat zijn Nu krijg ik er nog meer zin in

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 08:39

IK sleep gewoon een partyten mee
Des te meer privacy

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:08

Hahahaha.

Wat bedoel je met dat de stallen wel aardig zijn? Zijn ze klein ofzo?

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 09:48

Laska schreef:
Heel eerlijk gezegt vielen de toiletten mij tegen, het waren van die karretjes die je kunt huren.

Je hebt niet zo veel privacy, als je aan komt rijden rijd je als het ware zo boem tegen de blokhutten aan, maar wij zijn echte mutserige kampeerders die een beetje (te ) hoge eisen stellen aan onze campings dus daar moeten jullie maar niet op letten

Je kan daar kaarten kopen met ruiterpaden erop, ik weet niet of evelyn die ook heeft? De eigenaresse rade dat ten zeerste aan.

Ik ben heel eerlijk geweest, zodat jullie een goed beeld hebben nu, ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Tja.. Als je persé luxe wilt moet je niet naar zulke dingen gaan.. Dan moet je een vakantievilla huren..
Dit had je ook allemaal wel kunnen vertellen

Privacy.. Tja.. Sorry hoor, maar dat had je op je duimen kunnen natellen dat je dat weinig tot niet zou hebben.
Het is en blijft een trekkershut.. Dat stelt nou een keer niet zoveel voor..

De eigenaresse wil vast en zeker wel meer verkopen Ik weiger om m'n ass met een groep van 8 op een ruiterpad te begeven.
Ruiterpaden zijn zwaar, mul, smal, en ongezellig omdat je de hele tijd maar achter elkaar aan kakt.
Voor een keer vind ik dat niet erg natuurlijk, maar om de hele tijd achter elkaar aan te rijden...
Dus nee, ik heb geen ruiterpad-kaarten, maar gewoon de kaarten van het bos.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:29

is ook prima! en nou hoeven we ons ook geen zorgen meer te maken of wie niet ergens een boze boswachter ergens in het bos tegenkomen, want we mogen overal rijden omdat paardrijden positief is voor de natuur van de veluwe

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:30

hebben jullie trouwens al een berichtje achtergelaten in onderschriftelijk staande site? ?

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:34

Mietje schreef:
Laska schreef:

Tja.. Als je persé luxe wilt moet je niet naar zulke dingen gaan.. Dan moet je een vakantievilla huren..

Privacy.. Tja.. Sorry hoor, maar dat had je op je duimen kunnen natellen dat je dat weinig tot niet zou hebben.

De eigenaresse wil vast en zeker wel meer verkopen Ik weiger om m'n ass met een groep van 8 op een ruiterpad te begeven.
Ruiterpaden zijn zwaar, mul, smal, en ongezellig omdat je de hele tijd maar achter elkaar aan kakt.
Voor een keer vind ik dat niet erg natuurlijk, maar om de hele tijd achter elkaar aan te rijden...

Ik wil niet perse luxe, waar haal je dat vandaan , wij kamperen altijd, en zitten nooit in een vakantie villa, alleen een beetje kamping heeft toch echt wel een schone toiletvoorzieningen.

Al is het een trekkershut, waarom zou je bij voorbaat al op ' je duimen kunnen natellen' dat er geen privacy zou zijn?

Volgens mij heb jij niet goed gelezen, ik heb geschreven dat de hutten wel schoon en luxe zijn

Maargoed, de gezelligheid word er natuurlijk niet minder om

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:39

Volgens mij was dit helemaal niet zo kritisch bedoeld hoor, of hoe zeg je dat

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:25

Ja, dat weet ik wel, maar alles kan je toch anders inteperteren als het op papier staat

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 10:22

Laska schreef:
Mietje schreef:

Ik wil niet perse luxe, waar haal je dat vandaan , wij kamperen altijd, en zitten nooit in een vakantie villa, alleen een beetje kamping heeft toch echt wel een schone toiletvoorzieningen.

Al is het een trekkershut, waarom zou je bij voorbaat al op ' je duimen kunnen natellen' dat er geen privacy zou zijn?

Volgens mij heb jij niet goed gelezen, ik heb geschreven dat de hutten wel schoon en luxe zijn

Maargoed, de gezelligheid word er natuurlijk niet minder om

Ik heb prima gelezen. Ik maakte er alleen uit op dat jij er niet zo weg van was.
Trekkershutten staan altijd hutjemutje.. Dat is nou 1 keer een feit..
Schone toiletvoorzieningen zijn inderdaad fijn, maar ach.. een weekje zonder ga je ook niet dood aan

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:18

Daar heb je gelijk in, maar ik dacht ik schrijf het maar zo op zoals ik het zag, dan weten jullie gelijk hoe en wat

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:32

Misschien kunnen we maar beter een nieuw topic openen..
Deze word wel HEEL onoverzichtelijk zo..

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:34

Waarom, het gaat toch over de accomodatie en de vakantie zelf? Ik snap je niet helemaal

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:38

Nouuu
Her en der door het topic verspreid staan dingen die belangrijk zijn, en ik kan de helft niet meer terug vinden
Misschien is het dan voor het overzicht even wat makkelijker als we even een nieuw topic aanmaken!

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:39

Adat klopt idd eigenlijk wel, toen ik het adres van Talisa aan het zoeken was moest ik ook het hele topic rondspitten , maar overleg maar eerst met de anderen

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 13:40

*skupt anne en talisa naar topic

Laska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:41

Precies