Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:11

Nee, die heeft schele oogjes Tong uitsteken
Trouwens Frodo z'n oogjes zijn minder eng dan de ring van het MPE Haha!
Zo blijf ik toch ontopic [/img]

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:17

Hum das niet mijn auto hoor (die van mijn pappa )
Obelix af in je hoek je pest me *LOL* Ik heb idd een appelgroen dekje met bijpassende bandage's gekocht.
Maar goed eerst met Ilindar naar Hyporama daar heb ik me vreselijk uitgeleefd. Veel gekocht 2 onderdekens, een wit dekje een halster, likits, snoepjes een longeerzweep spoorbeschermers(oooh valt nog wel mee of was er nog meer? )

vervolgens naar de homeboxx erg klein maar de standjes zagen er gezellig uit.Toen ik de showring zag was ik dolblij dat ik niet was gegaan er was gewoon weg niet in te rijden.Zo zwaar met een erg vreemde vorm erg jammer.De stallen zagen er niet uit (waren voornamelijk dranghekken en de boxen die er waren ,waren er door deelnemers zelf inelkaar gezet.Nogmaals dolblij dat ik maandag de zooi heb afgeblazen dit was gewoon niet fair tegenover mijn paarden geweest.
Wel heb ik een superpaarse deken bij gijsenkim gekocht en een appelgroendekje met bij passende bandage's bij een ander standje.
Ook heb ik het glitterspul bij Bubbels gekocht! ben er erg blij mee.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:18

Foto's wil ik zien hoor kim Tong uitsteken

Enne ik jou pesten?? Hyper! nee hoor.. Ik ken je al te goed gewoon Tong uitsteken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:19

Nimber schreef:
Obelix af in je hoek je pest me *LOL* .

Heb je dr wel zo'n muts bij dan?? Schijnheilig *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:20

ik kon geen appelgroende muts vinden Tong uitsteken

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:21

hmm ik dacht al, dat paarse is vast van Kim.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:29

Nimber schreef:
ik kon geen appelgroende muts vinden Tong uitsteken

Dan kan ik ook niet in mn hoek Schijnheilig *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:30

in de hoek achter de roltrap *LOL*

Yootha die paarse deken is niet voor mijn hengst Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:30

Yootha schreef:
hmm ik dacht al, dat paarse is vast van Kim.

Ook paars mag hier niet het erf op Schijnheilig

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:32

alleen rode jasjes zeker

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:32

Ook ik heb diverse mensen gemeet. Zo erg zelfs dat mijn medegenoten maar met elkaar optrokken....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:35

Ik zag eerst Lea toen ik net binnenkwam, en jij hobbelde er vrolijk achteraan. Haha!
Ik heb best veel bokkers gemeet Haha!
Is wel weer leuk. Als ik een lijst bij had gehouden, had ik nu al 2 profielen vol gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 22:41

Nimber schreef:
alleen rode jasjes zeker

Mits ze in de opruiming zijn Tong uitsteken
Heb de felrode toch laten hangen omdat ik dan weer geen flauw idee heb wat ik erbij aan moet trekken.
Ik ben van de saaie gedekte kleuren, maar ben dan ook al dik in de 30 en heb een nog veel oudere man Haha!
Van Jantina mag ik zelfs geen staartjes meer in m'n haar doen omdat ik daar al te oud voor ben Clown

Zat net te denken dat die donkerrode jas wel erg mooi bij de wielen van onze marthonwagen past Cool

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:04

Ik heb vanmiddag hoofdstel voor maar 10euro gekocht met diamantjes op de frontriem en de neusriem.
Verder heb knalgeel dekje gekocht voor maar 5euro!
En 2 touwhalster voor 10euro.
Als je keerjte rond had gelopen (wat je zo had gedaan binne paar munite)
Kon je gelijk zien war je de dingen eht goedkoopste kon halen.
Dat vond enige leuke aan evenement de kraampjes watn shows waar waren die heb er maar 3 gezien van hele prograamd ie was aangekondigd op internet. Verward

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:35

oooh zit nu te twijfelen of ik wel moet gaan hihi.. Koopjes Kwijl

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:35

Hadden ze er peeskappen voor een klein prijsje? Knipoog

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:37

Ben vandaag geweest, was harstikke leuk en gezellig Haha!
Heleboel mensen gemeet en toch best nog wat gekocht. 2 touwhalsters een geel halster een rijbroek en zo'n mood ring Tong uitsteken

Tja die bak he.. Maar ik snap niet waar mensen over zeuren, voor die 5 euro heb je geen indoor brabant of paard en koets of weet ik veel. Dus waar die klets in godsnaam van daan komt :S ik heb me prima vermaakt zijn er de hele dag geweest en ik vraag me af of we nou alle kraampjes gehad hebben.. Bloos
De shows waren ook leuk om te kijken, letlander van kimmie is echt een prachtpaard!! en de fries trouwens ook

Bij de horeca was het iets minder, maar de mensen deden hun best dus waarvoor zou je gaan zeuren. Nee hoor was harstikke leuk en ik zou zeker nog een keer gaan als het weer zou komen!!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:53

Hadden ze nog leuke waterdichte winterdekens in de aanbieding?? Moet er eigenlijk nog 1tje hebben......

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:03

Wil je koopjes, dan moet je zeker even langs komen!
Cornelie en ik gaan morgen zelf ook nog even snuffelen, want er ligt genoeg. (Da's dan weer het voordeel als het niet te druk is!) Haha!
En verder, gewoon even gezellig langskomen bij ons! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:08

Zooo... ook ik ben weer thuis van een toch wel lekker drukke dag (op mijn stand dan) op het MPE.
Gelukkig was het wat drukker dan gisteren, zodat er wat meer te babbelen en uit te leggen was, maar nogmaals: voor de mensen die spullen verkopen is het niet gemakkelijk.

Helaas viel er vanaf half vijf weer een gat in de bezoekers en kwamen er na 7 uur niet veel meer bij dus ben ik rond 8.15 richting huis vertrokken, omdat ik een lift kreeg aangeboden van Daniëlle!

Morgen sta ik er weer vanaf 10.30 én neem ik de camera mee!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:09

Ze hebben alles in de aanbieding! Haha!

Man, wat heb ik een super leuke en gezellige dag gehad!!! We waren om half 12 binnen en gingen om half 8? weer naar huis. We hebben super veel gekletst met een heleboel andere bokkers, echt super gezellig! Bij de shows gekeken en uitgebreid de stands langsgelopen. Er waren rijbroeken met neplederen knie vlakken van HH te koop voor maar 10 euro! Dekjes voor 5 euro! Halsters onderlegd voor 5 euro! Echt zo super veel dingen voor zo super weinig geld! En dan alle boktstands even af, man, we hebben er de hele dag overgedaan om alles te zien! Was wel een beetje mijn schuld Bloos Ik vind het altijd zo gezellig om overal even te blijven kletsen Bloos En ik heb zelfs nog paardgereden! Haha! Ikke als Penny meisje! Heb 's middags de Fries en 's avonds de Letlander van _Kimmie_ uitgestapt, lief van haar hoor. Is toch altijd leuk, nog even op een paard zitten Haha! Tja, je bent paardengek of je bent penny Tong uitsteken

Echt waar, ik kan het iedereen aanraden, maar zorg vooral dat je het gezellig maakt! Zie het als 1 grote boktmeeting! Haha!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:14

Ik ben dus ook geweest en ondanks de entree van slechts 5 euro heeft het me een hoop geld gekost. Maar ik heb dan ook een hoop koopjes gedaan. Zoals een halster voor 3 euro, een mooi onderlegd halster voor 6, drie zwarte goede kwaliteit dekjes voor in totaal 12.5 euro, wollen halsdeken voor 40 en eindelijk een Kieffer Salzgeber silver voor 80. Daarna nog naar Hypoplaza waar mijn vriend thermolaarzen heeft gekocht en nog twee caps gekocht bij het winkeltje wat daar weer op de hoek zit. Ben dus blut maar voldaan.
Trouwens wel blij dat we niet met het appaloosastamboek hebben gereden. De bak was erg zwaar voor de paarden maar door de erg vreemde onregelmatige vorm en een paal ergens middenin, ook totaal ongeschikt voor een carrousel.
Toch vond ik het erg leuk omdat er nu andere standjes stonden dan normaal. Dan heb je alleen grote firma's en nu kwam iedereen met zijn handelswaar en kon je dus leuke dingen vinden.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:15

sabineG schreef:
Hadden ze nog leuke waterdichte winterdekens in de aanbieding?? Moet er eigenlijk nog 1tje hebben......

Volgens mij moeten ze voor 50 euro er zeker te vinden zijn.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:17

Het was inderdaad een leuk bokt-evenement. Genoeg bokkers gemeet bij mijn standje.
Helaas zijn wij er morgen niet en is er dus ook geen Natural Horsemanship demo meer. De paarden vonden het echt vreselijk daar, niet alleen door de zware bak waarin de demo niet zo flitsend is als zou kunnen, maar ook door de onbehaaglijke stallen en de harde muziek waar de paarden vlak bij staan.

De standjes zijn leuk en afwisselend, echt voor ieder wat. En als je een praatje aanknoopt met elke bokt-standhouder ben je zo een halve (of zelfs hele?) dag bezig hoor Haha!

Dr wordt ook behoorlijk geklaagd tegen de organisator, maar die doet alsof het allemaal niet zijn schuld is... Verward

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:21

hey ben je er morgen niet, ik wilde zo graag mijn leadrope op komen halen bij je..........
Dan ga ik morgen ook maar niet naar MPE, ik ging voornamelijk voor de leadrope (en de Barefoot die ik wilde "voelen en ruiken") en als ik er dan toch was zou ik verder gaan kijken......balen.