Als het goed is, is het lege plekje bij Romyxxv! Wacht allren nog haar pb terug met het ingevulde lijstje.
Zit even manier te bedenken om anders te communiceren. Wordt heeel erg gecontroleerd hier door iemand. En die persoon hoeft niet alles hierover te weten, hoewel ik schijt aan d'r heb!!
Ik zit daar niet echt altijd op. Er is inmiddels al een groepsapp aangemaakr. Maar niet van iedereen heb ik het nummer ervan, en zit dus in de app. Zelfde als dat ik op facebook ook niet iedereen heb!
Nee, okay ff serieus. Als niemand zich afmeldt dan zal het 99,9% zijn dat het schema zo zal blijven!
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-15 19:10
Ik heb van iedereen het nummer, en iedereen zit in de groepsapp behalve Lexion, maar die reden weten we!
Is het misschien niet handig om gewoon het nieuwe schema die definitief is, nadat alle betalingen binnen zijn voor 1 april via de groepsapp te sturen? Aangezien volgens mij niet iedereen bijna iedere dag het topic bekijkt en/óf op bokt zit! En de groepsapp is heel actief moet ik zeggen!
Als we dit besluiten, dan krijgt Lexion het schema uiteraard gewoon via pb!
Jeeeeej, dankjewelll!! Super dat je je tijd nog last minute erin wilde besteden
En dames, heb jullie via de app groep al bedankt, maar nogmaals super bedankt! Zeker voor herhaling vatbaar, nu maar duimen voor Urielle dat veulen dit weekend komt!!
Super fijne dag gehad vandaag. Helaas met laden slecht, waardoor alles in de soep qua tijd begon te lopen. Maar Pauline loste dat prima ook vond ik!! Erg leuke combi's gezien, goede tips gehad, en zeker leerpunten! Vond het best wel pittig, ondanks je toch met tweeen rijdt. Maar al bij al een geslaagde dag!!!