Gezellige bokkers omgeving Haarlem gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Re: Gezellige bokkers omgeving Haarlem gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:34

Weten jullie al welk restaurant het precies gaat worden? Ik ga kijken of er een bus ergens in de buurt langs komt haha, of dat ik me pa lief aan kijk om te taxien :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:34

Liever niet heel vroeg, ik eet graag wat later. Denk zelf aan 19.00/19.30? Volgens mij werken zij met roondes toch?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:35

Ik denk La Cabunita. Meeste mensen willen dat, en ik ben ook wel benieuwd heb nog nooit daar gegeten. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:39

Dan ga ik eens kijken hoe ik het op ga lossen qua timing. :) Mss dat ik even de stad in ga en mijzelf ga vermaken ofzo tot het tijd is. Haha!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:43

Ohh haha, ik heb een keertje daar gegeten en wil daar liever niet meer heen :') Zowieso moeilijke eter, maar ik vond het echt niet lekker daar. (Je krijgt waar je voor betaald laten we het zo zeggen) t is natuurlijk vrij goedkoop allemaal, wij zijn er toen met z'n 6e geweest, en iedereen was de volgende dag beroerd haha!

La cubanita is vaak onwijs druk en tja , ik vind het een beetje sfeerloos. Maar dit is mijn ervaring hoor haha! Ik ga gewoon mee naar waar we heen gaan, kom ook net binnen vallen dus heb het recht van spreken niet :o :o

Weet niet of er nog opties open staan, ik zag dat suus ook al een voorstel had gedaan! Lijkt me leuker een klein knus restaurantje te doen met veel variatie aan eten, ik vind iets van 18:00 ergens afspreken (ligt aan mijn rooster natuurlijk of ik dat red), Wel een mooie tijd om te beginnen met eten.

Zijn er geen suggesties met restaurantjes, waar bijv. een klein lijstje van gemaakt kan worden (kan je even de menujkaart en prijzen bekijken enzo) En dan gewoon stemmen welke t gaat worden.

*sorry haha, ik heb het recht van spreken niet, maar het is maar een suggestie :D *

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:47

Ik heb pas nog bij la cubanita gegeten en heb echt wel lekker gegeten :D

Ik vind rond een uur of half 7 wel een mooie tijd, tot nu toe kan ik die datum in ieder geval, beetje afhankelijk van waar we gaan eten (kan ook wel een moeilijke eter zijn soms :o) en een borrel/drankje daarna in de kroeg ben ik ook voor in :D

Een lijstje met leuke restaurants etc vind ik ook wel een goed idee

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 21:54

Ik heb ook altijd prima gegeten daar, enige is dat de bediening er soms wat te wensen over laat (maar dat is m.n. in Hoofddorp). Ik ga al zeker 1 keer per week uit eten, dus vind persoonlijk juist tapas erg leuk, is weer eens wat anders :')

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:10

Nja ik vind t niet te pruimen haha zowieso vind ik tapas echt iets voor smiddags, niet als avondeten ahah.

Maar het was maar een suggestie om wat leuke restaurantjes op te sommen en te stemmen

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:12

We kunnen uiteraard stemmen! :j
Als er bekend is wie er allemaal meegaat gaan we even stemmen :)

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:13

Afspreken rond half 7 vind ik een mooie tijd eerlijk gezegd.

Wat betreft de keuze voor het restaurant, het zal lastig worden om iedereen tevreden te houden natuurlijk. Maar ik ben het wel eens over La Cubanita, ik vind het niet meer zo leuk als voorheen. Ze zitten sinds kort in het pand aan de Grote Markt en dat is binnen echt heel ongezellig qua sfeer. Eten is ok, maar niet bijzonder. Waar je ook op moet letten, is dat het onbeperkt tapas eten voor € 17,50 pp niet geldt op vrijdag en zaterdag en je dan wrs een stuk duurder uit bent.

Een lijstje maken met voorkeuren lijkt me een goed idee. Zal ik beginnen? Ik schrijf gewoon even op wat nu in me opkomt en wat nog enigszins betaalbaar is.

- Bruxelles (eetcafé)
- Sumo (sushi)
- La Cubanita (tapas)
- De Ark (eetcafé)
- Jin Lai (wokken)
- Poppocatepettel (Mexicaans)
- La Plume
- El Pincho (tapas)

Wie vult aan?

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:19

Ik doe ook mee!
Mij maakt de datum en plaats niet zo uit, als het maar te betalen is.
La cubanita kan je tegenwoordig wel altijd onbeperkt tapas eten, is sinds 3 weken geloof ik.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:20

_Selena schreef:
Dus die zeker weten dat ze kunnen(mensen die er bij komen vul ik bij):

_Selena
LizMD
XxJustinexX
Tazzey
Marcato
Bagheera_206
Debsoleino
Miesie22

Hoelaat is een goede tijd denken jullie?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:22

Marcato schreef:
Afspreken rond half 7 vind ik een mooie tijd eerlijk gezegd.

Wat betreft de keuze voor het restaurant, het zal lastig worden om iedereen tevreden te houden natuurlijk. Maar ik ben het wel eens over La Cubanita, ik vind het niet meer zo leuk als voorheen. Ze zitten sinds kort in het pand aan de Grote Markt en dat is binnen echt heel ongezellig qua sfeer. Eten is ok, maar niet bijzonder. Waar je ook op moet letten, is dat het onbeperkt tapas eten voor € 17,50 pp niet geldt op vrijdag en zaterdag en je dan wrs een stuk duurder uit bent.

Een lijstje maken met voorkeuren lijkt me een goed idee. Zal ik beginnen? Ik schrijf gewoon even op wat nu in me opkomt en wat nog enigszins betaalbaar is.

- Bruxelles (eetcafé)
- Sumo (sushi)
- La Cubanita (tapas)
- De Ark (eetcafé)
- Jin Lai (wokken)
- Poppocatepettel (Mexicaans)
- La Plume
- El Pincho (tapas)
- Novecento

Wie vult aan?

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:23

Poppocatepettel ben ik ook weleens geweest, was lekker maar ik ben zelf niet zo dol op mexicaans :D
Sushi valt voor mij ook af, maar ik lust dan ook geen vis :o
Ik heb zelf weleens bij Specktakel gegeten, heerlijk, maar niet voor iedereen weggelegd denk ik (en relatief gezien wel weinig keus)

Onbeperkt eten geld niet op vrijdag en zaterdag bij cubanita :)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:26

Wel, alleen betaal je meer dan van zo tm do.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:30

Jaa maar dan geef ik die 25 euro dat ist geloof ik op vrijdag en zaterdag, liever uit aan een leuk restaurantje met gevarieerde gerechten. Als ik eerlijk mag zijn :p

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:32

Jouw voorkeur is iig duidelijk. Ik houd me verder wel afzijdig, zie wel wat er uit komt en of ik dan mee ga/wil :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 22:57

Dat is inderdaad wat ik bedoelde, je betaald meer dan op de andere dagen :o

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:18

LizMD schreef:
Jouw voorkeur is iig duidelijk. Ik houd me verder wel afzijdig, zie wel wat er uit komt en of ik dan mee ga/wil :)

Mij maakt het verder ook niet zoveel uit, wil ook niet dwarsliggen, maar ik mag mijn mening vast wel geven toch? Ik vind La cubanita gewoon niks, heb er niet zulke fijne ervaringen mee (en het eten daar is mijn ding gewoon niet :') )

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 23:51

Ik hoor heel veel goede dingen over Cubanita. Het heeft mijn voorkeur. Lekker tapas snoepen :9

Ik vind je wel erg negatief Justine.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:23

Tazzey schreef:
Ik hoor heel veel goede dingen over Cubanita. Het heeft mijn voorkeur. Lekker tapas snoepen :9

Ik vind je wel erg negatief Justine.

Ja ik heb gewoon negatieve ervaringen, dan kan ik moeilijk positief erover zijn of.. >;) ik heb namelijk tot 3 keer aan toe geen goede ervaring gehad, onder het mom van een keertje niet goed zal vast een momentopname zijn. Maar nee dat was het dus niet :P

Ik ben zelf gewoon meer van de leuke, knusse restaurantjes :P En dan geef ik mijn geld ook liever gewoon uit aan een fijne maaltijd bij zo'n restaurantje, dan bij cubanita

Maar nu lijkt het alsof ik de boeman ben, maar ik heb gewoon geen goede ervaringen met cubanita :n

Maar zoals ik al zei, maakt het mij vrij weinig uit, als iedereen daar graag heen wil ga ik wel mee ik ga niet dwarsliggen, ik deel alleen mijn mening en deelde alleen dat we misschien konden stemmen aangezien je zo veel leukere, en betere restaurantjes in Haarlem heb zitten :P Maar dat zal dan vast wel aan mij liggen

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 00:30

Hout in Haarlem is erg lekker, wel iets prijziger

Of de Australiër (zit tussen Heemstede aerdenhout station en een kruising voor de binnenweg. Weet niet hoe het ook alweer heet. Kan het opzoeken.
Is wel lekker.
Voor diegene die toko vonn kent, het is daar naast ongeveer.

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 01:12

Misschien is Woodstone ook een optie? :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 08:29

Verder heb ik alleen bij de restaurants gegeten die iets duurder zijn. :') Oh wacht, ik had laatst met mijn broertje even een hap bij Storing gegeten. Was best lekker en toen toetje bij de Dessert bar. :+

Maar een sateetje/fonduutje bij Bruxelles is helemaal prima hoor. Ook nog wat lekkere biertjes erbij, maar kan er helaas maar 1 drinken, omdat ik met de auto ben. Alleen even op tijd reserveren, omdat nu toch naar boven is gekomen dat een vrijdag het beste uitkomt. Het is iig overal erg druk.

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 08:38

Ik heb gisteren bij Venezia gegeten en een toetje bij de dessert bar, my god, wat hebben ze daar lekkere toetjes <3
Venezia vond ik daarentegen tegenvallen. Niet vanwege het eten, dat is heerlijk. Maar het was zoooooo druk! En daardoor zooooo warm daar. Nee, daar hoef ik niet meer per se heen.