Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mss dat ik even de stad in ga en mijzelf ga vermaken ofzo tot het tijd is. Haha!
Zowieso moeilijke eter, maar ik vond het echt niet lekker daar. (Je krijgt waar je voor betaald laten we het zo zeggen) t is natuurlijk vrij goedkoop allemaal, wij zijn er toen met z'n 6e geweest, en iedereen was de volgende dag beroerd haha!
* 
) en een borrel/drankje daarna in de kroeg ben ik ook voor in

Marcato schreef:Afspreken rond half 7 vind ik een mooie tijd eerlijk gezegd.
Wat betreft de keuze voor het restaurant, het zal lastig worden om iedereen tevreden te houden natuurlijk. Maar ik ben het wel eens over La Cubanita, ik vind het niet meer zo leuk als voorheen. Ze zitten sinds kort in het pand aan de Grote Markt en dat is binnen echt heel ongezellig qua sfeer. Eten is ok, maar niet bijzonder. Waar je ook op moet letten, is dat het onbeperkt tapas eten voor € 17,50 pp niet geldt op vrijdag en zaterdag en je dan wrs een stuk duurder uit bent.
Een lijstje maken met voorkeuren lijkt me een goed idee. Zal ik beginnen? Ik schrijf gewoon even op wat nu in me opkomt en wat nog enigszins betaalbaar is.
- Bruxelles (eetcafé)
- Sumo (sushi)
- La Cubanita (tapas)
- De Ark (eetcafé)
- Jin Lai (wokken)
- Poppocatepettel (Mexicaans)
- La Plume
- El Pincho (tapas)
- Novecento
Wie vult aan?

LizMD schreef:Jouw voorkeur is iig duidelijk. Ik houd me verder wel afzijdig, zie wel wat er uit komt en of ik dan mee ga/wil
) Tazzey schreef:Ik hoor heel veel goede dingen over Cubanita. Het heeft mijn voorkeur. Lekker tapas snoepen
Ik vind je wel erg negatief Justine.
ik heb namelijk tot 3 keer aan toe geen goede ervaring gehad, onder het mom van een keertje niet goed zal vast een momentopname zijn. Maar nee dat was het dus niet
En dan geef ik mijn geld ook liever gewoon uit aan een fijne maaltijd bij zo'n restaurantje, dan bij cubanita
Maar dat zal dan vast wel aan mij liggen
Oh wacht, ik had laatst met mijn broertje even een hap bij Storing gegeten. Was best lekker en toen toetje bij de Dessert bar.