Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sweetwendy schreef:Ik ben vandaag getrapt door 1 van mijn verzorgfjordjes![]()
Wou haar uit het weiland bakken, had haar bijna bij het halster vast en ze draaide zich om en trapte recht in me onderbuik..![]()
Gelijk door naar de HA gegaan en het is waarschijnlijk gekneusd..het is rood,gezwollen en pijnlijk. Alleen in de gaten houden dat ik niet bloed ga plassen.
Ben er erg van geschrokken en weetniet of ik er überhaupt nog mee door wil gaan..heb zoveel nare dingen meegemaakt met paarden en nu dit weer
Welliej schreef:Kom je daar na tochIk kan dat weekend niet
Heb op beide dagen van 12:15 tot 15:15 tentamentraining..
sweetwendy schreef:Ik heb ook weer wat hoor..
Heb gisterenavond afgesproken met iemand en hij is niet op komen dagen..oftewel nooit iemand vertrouwen van een datingsite.. Ben benieuwd wat voor verklaring hij heeft
Karin92 schreef:Wauw panda, dat ziet er gaaf uit zeg!
Hoe maak je dat?
Vandaag weer op Teun gereden, ik word steeds zekerder in het rijden waardoor Teun steeds beter gaat lopen onder mij. Dus vandaag weer heerlijk gereden.
Ook heeft de eigenaresse mij overgehaald om op Hind, dat is een van de IJslanders naar buiten te gaan om te tölten.
Wat is dat een aparte gewaarwording zeg. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik het een fijne gang vind of niet haha. Maar ik heb weer heel veel nieuwe dingen gedaan vandaag!