Meeting in [plaats] ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Meeting in Groningen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 14:33

Ingevuld :)

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:35

Ik ook ingevuld :D.
Wanneer komt nou het huiskamer-topic? :D :D :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 14:50

Ingevuld! :D

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:06

Ook ingevuld :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:16

Ingevuld. Na het weekend van 14 juni heb ik alles op niet beschikbaar ingevuld, omdat we dat weekend waarschijnlijk Cinna mogen halen. … afhankelijk van hoe snel ze kan wennen enzo kan ik weekendes daarna wel, op voorwaarde dat ik haar mee kan nemen.

Zaterdag 21 juni is trouwens de masterclass met Zumba Jammer Etienne Go he…. Komen jullie daar nog heen? We kunnen na die tijd dan nog ergens iets gaan drinken? Of naar de Chinees in Roodeschool?
Jullie kunnen een kaartje voor 10 euro p.p. krijgen ipv 12,50... zeg dan wel je Boktnaam erbij.... :)

https://www.facebook.com/events/622687474470800/

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 16:59

Owja ik moet dan mijn hondje ook meenemen, naar de meeting als ik geen oppas kan vinden. Hij is maar klein 4 kilo kruising chihauhau x Jack Russel

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:37

ik kom net van de kleine sjonnie hij was weer eens ontsnapt haha. nu omkleden en straks paardrijden yeah op lieve neeltje

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 17:52

Hallo,
Ik meld me ook weer eens haha.
Heb het behoorlijk druk nu stage ook weer begonnen is.

Ik heb vandaag mijn proevemap & mijn beoordelingen ingeleverd op school & heb op 27 mei mn eindgesprek. Hoor dan ook gelijk of ik geslaagd ben!!
Ook vandaag een oriënterend gesprek gehad voor een baan voor 15 uur voor naar de zomervakantie.
Dus hoop dat dat doorgaat.

Sweetwendy dat is wel even schrikken.
Hoop dat je een ander leuk paardje weer vind, je loopt vanzelf iets tegen het lijf ;)

Ik kan het weekend van 31 & 1 ook niet ivm de clinic die daarheen verplaatst is. Ga die zaterdag na het werken naar mijn moeder om daar te slapen zodat ik al in de buurt van die clinic ben.

Zal de datumprikker ook even invullen!
Ik kan voor de high tea wel cakes bakken ofzo of gewoon hapjes maken.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 19:20

even huil moment. misschien raak ik mijn verzorgshetje kwijt :( heb te weinig tijd en dat vind die vrouw jammer

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 20:45

@Panda: dat is echt heel erg kl*te zeg.

Even offtopic:
Afbeelding
ik ben verliefd.. heb nog nooit wat met tinkers gehad, maar toen ik haar zag was ik op slag verliefd. Ik ga woensdag kennismaken hihi

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 22:06

leuk als een vriend van me afspreekt met mij samen en komt in 1x nog zo meid er bij zonder dat ik het weet... ik heb dus de afspraak al weer afgezegd

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 07:49

Ik ga vandaag even alles lezen en datums prikken. Heb het echt te druk gehad

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 08:56

Ik duim voor je Karin :)
Lekker dan, snap dat je baalt panda..
Wat lief zeg Welliej..ik houd ook van tinkers. Ze ziet er lief uit, veel plezier :)

Ik heb ook weer wat hoor..
Heb gisterenavond afgesproken met iemand en hij is niet op komen dagen.. :oo oftewel nooit iemand vertrouwen van een datingsite.. Ben benieuwd wat voor verklaring hij heeft ~~}>

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-14 10:06

Oww wat ren prachtige tinker ! Ik hou er van <3 daar wil ik ook wel kennis mee maken :D

Karin spannende tijd !!hoop dat je geslaagd en aangenomen bent :)

Gisteren oriflame party gehad, super geslaagd !

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:17

@wielliej cuteness overload!!!

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 10:59

sweetwendy schreef:
Ik ben vandaag getrapt door 1 van mijn verzorgfjordjes :=
Wou haar uit het weiland bakken, had haar bijna bij het halster vast en ze draaide zich om en trapte recht in me onderbuik.. ;(
Gelijk door naar de HA gegaan en het is waarschijnlijk gekneusd..het is rood,gezwollen en pijnlijk. Alleen in de gaten houden dat ik niet bloed ga plassen.

Ben er erg van geschrokken en weetniet of ik er überhaupt nog mee door wil gaan..heb zoveel nare dingen meegemaakt met paarden en nu dit weer

Jeetje Wendy, hoe gaat het nu met je? Ik snap wel dat je wilt stoppen. Bah wat naar.

Welliej schreef:
Ik kan dat weekend niet :(
Heb op beide dagen van 12:15 tot 15:15 tentamentraining..
Kom je daar na toch :P

Hondjes op de meeting heb ik geen bezwaar tegen :)

Karin92: Waar loop je stage?

Welliej: Knappe tinker, altijd een zwak voor gehad.

sweetwendy schreef:
Ik heb ook weer wat hoor..
Heb gisterenavond afgesproken met iemand en hij is niet op komen dagen.. :oo oftewel nooit iemand vertrouwen van een datingsite.. Ben benieuwd wat voor verklaring hij heeft

Zulke mannen zijn het niet waard :r

Winsel: Mooi dat je Oriflame geslaagd was :)

Zo ik ben weer bij.

Vandaag ons onderzoeksverslag voor de eerste beoordeling ingeleverd. Hopen dat het goed is.
Ik heb afgelopen week onder een steen geleefd sociaal gezien. Heb maandag voor het laatst gereden. Gisteren met collega's uit eten geweest. Heel gezellig, heb echt leuke collega's :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:07

Tot nu toe kunnen de meeste mensen op 15 juni high tea'en :)

Fijn dat je voorlopige onderzoeksverslag af is, Noortje!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:09

ik ben op school inspiratie loos haha ;p

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:11

Afbeelding dit heb ik tot nu toe gemaakt haha voorkant voor iets.... wie weet nog iets leuks er bij

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 11:59

Belle_Boef. Ik loop stage op een basisschool in Siddeburen.
Fijn dat je je onderzoeksverslag af hebt ;) Hij is vast goed.
Ik vond dat ook een heel gedoe maar achteraf viel het heel erg mee ..

Bedankt allemaal ik hoop echt dat ik geslaagd ben. Stiekem ga ik er zelfs wel vanuit haha.
Maarja je weet maar nooit. Het gaat gewoon super op stage en al mijn beoordelingen zijn altijd goed, dus verwacht niet dat ik zak.

Wat een heerlijk weertje ineens, veel beter dan de afgelopen dagen.
Gister Surprice ook weer eens aan het werk gezet. Kon de afgelopen dagen helemaal niks doen aangezien de bak een zwembad was haha. Vandaag moet hij er weer aan geloven want hebben gister behoorlijk veel gedaan en ook veel drafwerk wat hij nog nooit eerder zo intensief heeft gedaan. Dus vandaag maar niet stil laten staan, veel te bang voor spierpijn haha. Hij was gister ook erg druk dus bleef maar doorgaan. Mafkees.

Eergisteravond weer op Teun gereden op de omloop van de wei. Ze hebben daar een soort van paddock paradise waar ze dus ook op kunnen rijden. Ideaal. Dus nu een soort van buitenrit gemaakt voor het eerst sinds lange tijd maar toch ook weer niet helemaal buiten. Echt super om zo weer vertrouwen op te bouwen. En heb nu ook een foto van Teun. Staat in mijn profiel :D Ben super blij met dit paard.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 12:26

ik heb me paardrijbroek waarschijnelijk verkocht en kan over 2 weken nieuwe broek ophalen 2 zelfs :D

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 13:49

haha ik verveelde me Afbeelding

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 19:43

Wauw panda, dat ziet er gaaf uit zeg!
Hoe maak je dat?

Vandaag weer op Teun gereden, ik word steeds zekerder in het rijden waardoor Teun steeds beter gaat lopen onder mij. Dus vandaag weer heerlijk gereden.
Ook heeft de eigenaresse mij overgehaald om op Hind, dat is een van de IJslanders naar buiten te gaan om te tölten.
Wat is dat een aparte gewaarwording zeg. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik het een fijne gang vind of niet haha. Maar ik heb weer heel veel nieuwe dingen gedaan vandaag!

heidy_wilcoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 08:56

Ik meld me.ook weer eens. Ik heb het erg druk ehad en was d ehele week heerlijk moe, du sik had geen behoefte om te bokken :P heb ik nog wat belangrijks gemist? Dat van datum prikken vul ik nu in.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 14:35

Karin92 schreef:
Wauw panda, dat ziet er gaaf uit zeg!
Hoe maak je dat?

Vandaag weer op Teun gereden, ik word steeds zekerder in het rijden waardoor Teun steeds beter gaat lopen onder mij. Dus vandaag weer heerlijk gereden.
Ook heeft de eigenaresse mij overgehaald om op Hind, dat is een van de IJslanders naar buiten te gaan om te tölten.
Wat is dat een aparte gewaarwording zeg. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik het een fijne gang vind of niet haha. Maar ik heb weer heel veel nieuwe dingen gedaan vandaag!

met photoshop en bestanden:)

Ik kom net terug van een buitenrit en mijn vriend mee op de fiets ahhah :p nu zeurt hij over modder op zijn schoen aawh arme jongen toch maar heerlijk gegalopeerd hou van twente:)