Mini paardjes meeting strand Beverwijk (29/30 maart)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:48

Blitz22 schreef:
AvWShots schreef:
Goed, mijn computer is weer tot leven.
Deze gaf alleen nog maar zwart beeld dus ik vreesde het ergste.
Ik zie dat ik mailtjes heb ontvangen met nabestellingen, die beantwoord ik morgen even, nu bedtijd :)

nabestellingen van deze fotomeeting ? doe je goed :) krijg ik nooit dus weet niet wat ik verkeerd doe :)

Maar ik ben nog steeds best wel tevreden over de foto's :) en daar gaat het om

Zelfde hier hoor, ook eigenlijk vrijwel nooit! Maar daar gaat het ook niet om! Ik leer er van en ben supertevreden over de resultaten van deze meeting! :D

Sappos

Re: Mini paardjes meeting strand Beverwijk (29/30 maart)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 00:17

Ik wil wel het eea na gaan bestellen maar geld is eh zoek O:) liefste zou ik alles nabestellen en mn huis volplakken maar of moeders dat leuk vindt :P

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 00:56

Misschien is het ook handig om een soort prijslijstje hier in het topic te plaatsen?
Ik ben laatst zelf met de pony meegeweest en ik merk wel dat ik het lastig vind dat ik geen idee heb wie wat vraagt voor een foto en zo lastiger een keuze kan maken hoeveel ik bij wie bestel, aangezien mijn bankrekening ook niet oneindig is. En om nu eerst iedereen dat persoonlijk te gaan vragen is ook weer zoiets. Ik heb het dan ook direct staan bij mijn foto's en het lijkt me geen geheim toch wie wat vraagt voor een foto?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:05

Nouja, het staat allemaal op mijn website, dus zo moeilijk is het niet te vinden :)
En het lijkt me dat als je wil nabestellen bij een speciefieke fotograaf dat het niet zo heel veel moeite is even een berichtje te sturen met wat je bestelling evt. zou gaan kosten.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:12

Ja dat laatste bedoel ik en niet iedereen heeft prijzen op zijn/haar site of heeft voor meetings andere prijzen dan de reguliere tarieven. Ik in ieder geval wel en ik probeer bij een meeting ook altijd zo versprijd mogelijk na te bestellen, zo blijft het voor iedereen leuk. Kijk als iedereen gewoon de tarieven van eigen site verder aanhoudt en dat goed te vinden is, is een lijstje overbodig. Ik heb niet bij de fotografen van deze meeting er naar gekeken, maar waar ik zelf bij mee geweest kon ik bij de meeste er niks over vinden.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:15

AvWShots schreef:
Ja dat laatste bedoel ik en niet iedereen heeft prijzen op zijn/haar site of heeft voor meetings andere prijzen dan de reguliere tarieven. Ik in ieder geval wel en ik probeer bij een meeting ook altijd zo versprijd mogelijk na te bestellen, zo blijft het voor iedereen leuk. Kijk als iedereen gewoon de tarieven van eigen site verder aanhoudt en dat goed te vinden is, is een lijstje overbodig. Ik heb niet bij de fotografen van deze meeting er naar gekeken, maar waar ik zelf bij mee geweest kon ik bij de meeste er niks over vinden.

ohh op die fiets! Nee ik hou eigenlijk altijd gewoon dezelfde prijzen aan en die staan gewoon op mijn site. Weet ook niet of iedereen een site heeft inderdaad. Maar , lara, suus, elvira, ik en jij geloof ik ook (toch) hebben de prijzen op onze site staan. Van de rest weet ik het niet.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:20

Ja ik heb andere prijzen bij een meeting. (omdat ik bij een persoonlijke shoot liever zelf het contact houd en de afdrukken regel en bij een meeting gaat het toch vaak om bestanden, dus heb ik daarbij mijn bestanden goedkoper).
Maar de meeting prijs staat dus direct in de link met foto's :) ook makkelijk te vinden dus. En bij jou kan ik het inderdaad ook goed vinden.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:37

Jaa ik had inderdaad ook andere prijzen totdat mensen de gekochte foto's gingen misbruiken (dus de digitale bestanden) En totdat ik gezeur kreeg van dat ze via via hadden gehoord van iemand die bij een meeting 1 keer had nabesteld dat dat goedkoper was en er een heel probleem van werd gemaakt. Sindsdien hou ik gewoon 1 prijslijst aan.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 01:39

Ja dat risico had ik zelf ook bedacht en maakt me wel een beetje aan het twijfelen. Maarja, tot nu toe gaat het goed...

Sowieso blijft in elk geval je bestanden verkopen een risico en dat blijft lastig. Echt jammer dat er zoveel mensen misbruik van maken. Ben het zelf gelukkig nog niet tegen gekomen.

Maargoed, pc werkt weer...voorlopig...dus de laatste foto's komen er aan :)

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:06

Ik kan geen prijzen op me website zetten aangezien ik in een uitkering zit en geen problemen wil met de gemeente. Dus mocht iemand het van mij willen weten, dan graag via een pb:)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 10:03

Bij mij staat ook alles op mijn site.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 17:32

Heeft iedereen alle foto's afgeleverd ???

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 19:12

Ja maar er heeft niemand geregeerd of ze de foto's heben kunnen vinde op de pagina.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 19:17

Heeft iedereen nu alle foto's of?

Mochten mensen trouwens nog na willen bestellen, ik heb nu een kleine actie lopen op facebook staat meer info :)

Weet niet of er uberhaupt iemand wilde bestellen haha maar dan weten jullie dat!