Hee stippie! als ge mijn kop er overal afknipt, dan zijn ze best mooi geworden haha.. vind van mezelf dat ik er niet zo mooi op sta, maar was de eerste ronde, dus misschien moest ik nog even inkomen en ik heb nu eenmaal niet die talenten die Mara bijvoorbeeld heeft, die staat op elke foto mooi! Maar uiteraard toch bedankt Natasja!
PS. Die spring-foto's waren vast mislukt
NatassJa
Geplaatst: 27-05-14 20:14
Die waren inderdaad niet zo heel leuk
Ook de foto's van Mara zijn (zo goed als) af! Moet er nog een aantal nakijken, maar daar heb ik even de kracht niet meer voor!
Heeft iedereen zijn foto's nu af? Voor mijn gevoel mis er nog een paar ben altijd benieuwd wat de andere fotografen ervan gemaakt hebben! Wat ik tot nu toe gezien heb is prachtig iig!
Jaa ik mis er nog wat maar ben zo druk met van alles en veel geboekte shoots ...
pressent
Geplaatst: 24-06-14 16:43
LindaLinda schreef:
Heeft iedereen zijn foto's nu af? Voor mijn gevoel mis er nog een paar ben altijd benieuwd wat de andere fotografen ervan gemaakt hebben! Wat ik tot nu toe gezien heb is prachtig iig!
Van mij missen jullie nog wat.. ik heb het alleen nog steeds heel druk en op het moment gewoon echt geen tijd. Al zou het wel maar gaan om2 a 3 foto's ofz hoor