Mijn jaarling is een beetje raaaaarrrr!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoek schreef:Ik lees ook mee maar heb echt geen tijd om elke dag op elke post te gaan reageren en om dan af en toe ergens op te reageren vind ik niet netjes omdat ik dan de helft van de mensen over sla, sorry!
nuvel schreef:Nee nog niks vastgelegd omdat niet iedereen reageerde vorige keer..![]()
Maar ga het nu toch moeten vast leggen allemaal.
Heb van de meeste 26 januari gehoord dus ik denk dat het de dag wordals iedereen het goed vind!
Gewoon het goedkoopste aan houden en iedereen dan ze eigen eten en drinken betalen? Voor sommige is het ook een eindje weg dus komen ook nog vervoerskosten boven op.
Iedereen die mee wil gaan definitief en waar ik dus ook voor reserveer bij the american roadhouse even je naam hier onder zetten:
Lijstje 26 januari 2014 kosten ongeveer 37 euro glow in the dark bowlen:
Nuvel jamie goirle
Love Uggs
LoveUggs schreef:nuvel schreef:Nee nog niks vastgelegd omdat niet iedereen reageerde vorige keer..![]()
Heb van de meeste 26 januari gehoord dus ik denk dat het de dag wordals iedereen het goed vind!
Gewoon het goedkoopste aan houden en iedereen dan ze eigen eten en drinken betalen? Voor sommige is het ook een eindje weg dus komen ook nog vervoerskosten boven op.
Iedereen die mee wil gaan definitief en waar ik dus ook voor reserveer bij the american roadhouse even je naam hier onder zetten:
Nuvel jamie goirle
Love Uggs
MilouNigel
MilouNigel schreef:LoveUggs schreef:
Nee nog niks vastgelegd omdat niet iedereen reageerde vorige keer..![]()
Nuvel jamie goirle
Love Uggs
MilouNigel
tandlozemum Lydia Breda