Sorry meiden, maar nu de tijd verandert is gaat het mij niet lukken om mee te gaan. Ik vind het echt jammer, had er ontzettend zin in. Maar nu kom ik gewoon niet uit met mijn bedrijf. Hopelijk komt er nog een ander keer, en dan ga ik graag mee!
meiden ook voor mij gaat de tijd nu niks meer worden ik heb dingen gepland na de strandrit namelijk en nu komt dat voor mij niet uit... ik keek er ook naar uit maar voor mij gaat t niet werken dat de tijd is verschoven.
Ik kan heeel misschien de 28e en anders kan ik niet!
Cchanny
Geplaatst: 15-03-13 17:13
Het gaat niet door?
Want dan moet ik de fotograaf ook even inlichten Die zou evengoed komen, ondanks dat ik niet door ging.
Loiz
Geplaatst: 15-03-13 19:39
Aankomende zondag red ik in ieder geval waarschijnlijk niet, mijn lichaam vind die kou en regen met een lange buitenrit niet leuk, dan kan ik de volgende 5 dagen nauwelijks lopen.. verzetten lijkt me dus het slimst. Maar even kijken of we nog wel op het strand kunnen.. Of ergens anders, zijn plekken langs het strand waar je het hele jaar mag rijden.
Heemskerk Manege Heemskerk 3 uurs 42,50, 5 euro p,p extra voor met begeleider
Schoorl Duinmanege Van Poelenburgh minimaal 2 uur, groepen boven de 10 personen worden gesplitst er staat geen prijs bij.
Zandvoort Manege Ruckert: strand rit is 3,5 uur dus kom je op 64 euro p,p
Manege De Baarshoeve: 2 uur 45 euro, 3 uurs rond de 55-65. Bij meer dan 10 personen wordt de groep opgesplitst
In IJmuiden heb je er ook nog 1 maar kom niet op die site Manege de Groene Heuvel
Veder kan ik niks vinden, of staat er bij dat ze alleen in het winterseizoen strand ritten hebben.
Als andere nog iets weten zet het er maar bij
Zighenya
Blogger
Geplaatst: 17-03-13 01:39
AH wat jammer dat het niet door gaat!!! Kwam jullie even plezier wensen
Sluit me graag weer aan als er een nieuwe datum komt, zeker als we vanuit Poelenburgh gaan. Zoals eerder aangegeven kan ik daar even vragen of ik als begeleiding jullie mee kan nemen...