Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: Wie wil er in 2013 de Nijmeegse 4daagse met me lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:35

mee eens heel goed hoor

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 04:11

Thanx ladies, doet me goed. Weet heel goed dat ik ondanks alles het geluk heb er toch voor te kunnen gaan. Elk mens is anders en hoewel dit misschien heftig lijkt weet ik goed dat er mensen zijn met een klacht die misschien minder heftig lijkt, maar die wel veel heftiger kan zijn lichamelijk gezien. En mede daarom is het zo mooi wat te doen voor gehandicapten maneges, die mensen zijn vaak zo blij met iets kleins, heerlijk om ze dan toch te zien genieten.

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 10:59

:(:) You go girl! :j

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 11:01

Ik zag op een paar filmpjes dat er ook mensen meededen die maar 1 been hebben en in een rolstoel meedoen
Zelfs met een ledemaat minder laten ze zich niet tegenhouden
Ik vind dat ook onwijs gaaf om te zien

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:40

Is inderdaad ook erg gaaf, heb er echt zo enorm zin in!

Ben nu al druk aan het kijken welke dingen ik kan doen als trainingstocht. Wil zowiezo dus graag naar terschelling, maar staat meer op de planning. Mocht er veel ijs liggen deze winter ga ik zo veel mogelijk lange afstanden rijden, beenspieren sterker maken. Trainen en vooral blijven bewegen.

En het jaar begin ik letterlijk met een frisse start, ik ga naar Scheveningen, zegt jullie dat genoeg;-)?

Oh ja, mocht iemand me willen toevoegen op facebook: http://www.facebook.com/#!/jolanda.tegenbosch

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:43

vandaag weer een afwijzing voor werk gekregen
echt niet normaal als het zo doorgaat kan ik niet eens meedoen aan de fjoertoer
aangezien dat toch geld gaat kosten en wil ook graag op mezelf maar overna denken of ik daar nog aan mee ga doen mijn geld is bijna op kan nog 3 maanden met mijn geld door dan is het echt op
16 december stopt mijn ww uitkering dusja

maar ik ga hoe dan ook meedoen aan de 4 daagse echt wel

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 17:16

Ik ben naar de dokter geweest voor de uitslag, en mijn waardes zijn alweer verhoogd van mijn schildklier :(
Maar ik wil heus niet afhaken hoor! Maar na 5 min lopen heb ik al zo'n gevoel dat ik ga flauwvallen! Ik doe er ook alles aan, dat wil je niet weten :+ Maar als dit zo blijft en als de medicijnen niet aanslaan dan weet ik het echt niet hoor!
Ook mijn gescheurde enkelbanden werken niet echt mee...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 02:57

Lijst met maneges komt eraan ergens dit weekend. Heb een paar weken geen internet gehad en verder het ook druk druk druk gehad met werk en studie, en wanneer ik wel internet had geen tijd om te bokken.

Met training ben ik nog niet begonnen, wel met workouts thuis en haal probleemloos de 30.000 passen op de plaats zonder moe te worden of zelfs maar te zweten. Moet dus wel goedkomen, al heb ik m'n knie aardig mishandeld op vakantie in de bergen. Maargoed, heb toen ook 12 kilometer met stekende pijn gelopen (waarvan in totaal 500 meter steile afdaling over slecht terrein en 300 meter gestage klim op asfalt, de afdaling was zeer stijl, in totaal 700 meter dalen over ongeveer 4 kilometer en de klim over asfalt was normaal, was 300 meter over ongeveer 5 kilometer. Die tellen dus niet mee als klim). Helaas is m'n knie na twee maanden nog niet helemaal bijgetrokken van die afdaling en daar had ik even niet op gerekend. Het lijkt erop dat de jaren beginnen te tellen (en dat accepteer ik dus niet!!! Moet me nog legitimeren voor drank en sigaretten met m'n 37 jaar oud en dan wel ouderdomsklachten??? No way!!!)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 22:27

beetje stilletjes hier..............

ik heb al bijna 1 week niet meer gewandeld want het is niet zo lekker weer regen en vandaag hele dag sneeuw
dus heb gespijbeld erg he

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 22:31

Ja klopt, erg stilletjes hier! We hebben helaas nog geen enkele reactie gehad van de Nijmeegse 4daagse zelf, dus we zitten een beetje vast op dit moment... Zijn anderen al weer aan het trainen geweest de afgelopen tijd? Ik moet ook bekennen dat ik nog niets heb uitgevoerd de laatste tijd :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:05

De organisatie van de N4d is nu druk bezig met het nieuwe regelement. Vanaf hald dec. zijn er meer medewerkers en zul je sneller antwoord krijgen op je mail.

Het is nu nog vrij vroeg, maar denk eraan dat je met de 4daagse ook regen kan hebben. Is wel zo handig om dan al getrained te hebben in de regen. Zo weet je of je schoenen echt wel waterdicht zijn en ed.

Natuurlijk is het dan een andere temperatuur maari k heb sinds ik de N4d loop, maar 1x helemaal geen regen gehad dus een uitzondering is regen niet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:47

Jullie zijn er vroeg bij, ik begin begin mei met trainen. In de regen lopen doe ik niet, want oefenen is al zo saai dus laat staan met regen :')

Wel knap dat sommige bokkers met 'mankementen' toch willen gaan lopen. Ik vind het zo al zwaar genoeg en afgelopen jaar heb ik met een knieblessure gelopen die soms nog de kop op stak. Dan ben je niet blij.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 01:43

Even wat info van een andere site geplukt. Komende donderdagnacht is de inschrijving voor de Fjoertoer. Succes een ieder die hier wilt lopen en tijd/zin heeft om donderdagnacht achter de pc te zitten. Een tip: Probeer al eerder dan 12u s'nachts op de site te komen. Ervaring leert nl dat als je het pas om 12u probeert, je niet eens op de site kan komen en het vol zit tegen de tijd dat je wel eindelijk kan.

Dus wilt u op zaterdag 6 april 2013 meedoen aan de zesde Fjoertoer op Terschelling: wees er op tijd bij, want de ervaring van vorig jaar leert dat de inschrijfbewijzen (heel) snel vergeven zijn.

U kunt zich inschrijven via http://www.fjoertoer.nl of via http://www.inschrijven.nl.

En let op: dat kan alleen individueel, aangezien de Fjoertoer geen groepsinschrijving kent. Wel kunt u meerdere deelnemers achter elkaar aanmelden. U heeft dan de volgende gegevens nodig:
- Naam, adres, postcode, woonplaats en land
- Afstand
- Geboortedatum
- Man/vrouw
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Rekeningnummer, - tenaamstelling en -plaats

Er kan weer worden gekozen uit drie afstanden met ieder een afzonderlijke deelnamelimiet. Voor de 15 kilometer is dat 750, voor de 20 kilometer 1.500 en aan de 42 kilometer kunnen maximaal 750 wandelaars meedoen.

De prijs voor deelname is € 24,50 per persoon. En wanneer u zich inschrijft, reserveer dan ook meteen de overtocht via Rederij Doeksen. U heeft nu nog alle keuze!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 01:44

fohadie schreef:
Even wat info van een andere site geplukt. Komende donderdagnacht is de inschrijving voor de Fjoertoer. Succes een ieder die hier wilt lopen en tijd/zin heeft om donderdagnacht achter de pc te zitten. Een tip: Probeer al eerder dan 12u s'nachts op de site te komen. Ervaring leert nl dat als je het pas om 12u probeert, je niet eens op de site kan komen en het vol zit tegen de tijd dat je wel eindelijk kan.

Dus wilt u op zaterdag 6 april 2013 meedoen aan de zesde Fjoertoer op Terschelling: wees er op tijd bij, want de ervaring van vorig jaar leert dat de inschrijfbewijzen (heel) snel vergeven zijn.

U kunt zich inschrijven via http://www.fjoertoer.nl of via http://www.inschrijven.nl.

En let op: dat kan alleen individueel, aangezien de Fjoertoer geen groepsinschrijving kent. Wel kunt u meerdere deelnemers achter elkaar aanmelden. U heeft dan de volgende gegevens nodig:
- Naam, adres, postcode, woonplaats en land
- Afstand
- Geboortedatum
- Man/vrouw
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Rekeningnummer, - tenaamstelling en -plaats

Er kan weer worden gekozen uit drie afstanden met ieder een afzonderlijke deelnamelimiet. Voor de 15 kilometer is dat 750, voor de 20 kilometer 1.500 en aan de 42 kilometer kunnen maximaal 750 wandelaars meedoen.

De prijs voor deelname is € 24,50 per persoon. En wanneer u zich inschrijft, reserveer dan ook meteen de overtocht via Rederij Doeksen. U heeft nu nog alle keuze!

wil graag meedoen maar moet dan wel slaapplek hebben

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 10:57

Sorry lieve mensen,
ik ga afhaken. Niet omdat ik niet wil, maar omdat ik lichamelijk niet in staat zal zijn tegen die tijd door een stom ongeluk :(.
Hopelijk volgend jaar!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:35

leonie87 schreef:
Sorry lieve mensen,
ik ga afhaken. Niet omdat ik niet wil, maar omdat ik lichamelijk niet in staat zal zijn tegen die tijd door een stom ongeluk :(.
Hopelijk volgend jaar!

Jammer zeg

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 13:40

Leonie, had je topic gezien, wat ongelooflijk k.lote. Heel veel sterkte en beterschap :(:)

Ik heb gister geoefend met blaren lopen, nieuwe snowboots aan op een 10 km wandeling was misschien niet zo'n goed idee :=

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 23:59

Dank je depende. Baal wel, was heeel graag meegelopen iig met die Fjoertoer!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 20:36

wie gaat zich inschrijven voor de fjoertoer en waar gaan jullie slapen

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:05

geen idee, ga het wel proberen in te schrijven, van slaapplaats nog geen idee eigenlijk....

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 21:56

Ik iig niet.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:14

hier ga ik meedoen in januarie met de wandel marathon in egmond beide dagen heb er zin in
meer mensen die hier als opwarmertje aan mee gaan doen??

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:21

NathalietjeB schreef:
hier ga ik meedoen in januarie met de wandel marathon in egmond beide dagen heb er zin in
meer mensen die hier als opwarmertje aan mee gaan doen??

egmond aan zee
heb je mischien de link van het wandelevenement
mischien ga ik hier aan meedoen in plaats fjoertoer het is een stuk goedkoper
eens kijken hoe het daar met slaapplek zit haha

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 23:06

http://www.pwnegmondwandelmarathon.nl/ er zijn in egmond genoeg hotels en anders zou ik naar de stay okay gaan die naast manege de hoef ligt
maar zou dan wel vroeg zijn met boeken -O- want anders zij ze binnen ram tijd vol geboekt.

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 23:20

Ik ben lang niet meer actief geweest in dit topic, maar ja; ik ga nog steeds mee.
Iemand die me even een korte update kan geven hihi