Als je de info van de site van egmond lees, zie je dat je de hele zomerperiode helemaal niet op t strand mag....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aniek1985 schreef:Volgens mij mag het bij bijvoorbeeld Hargen ook niet op zondag en ook daar zie je altijd paarden op het strand op zondag.
Maar de vorige keer in Hargen hadden we ook geluk, toen reed de boswachter al rond toen we net het strand afkwamen. Misschien is het een optie om toestemming te vragen?
Cchanny schreef:aniek1985 schreef:Volgens mij mag het bij bijvoorbeeld Hargen ook niet op zondag en ook daar zie je altijd paarden op het strand op zondag.
Maar de vorige keer in Hargen hadden we ook geluk, toen reed de boswachter al rond toen we net het strand afkwamen. Misschien is het een optie om toestemming te vragen?
Toen hadden we inderdaad net mazzel. We waren weg en de boswachters kwamen aan.
Niet om negatief te doen, maar zo'n mazzel zal er niet nog een keer zijn.
aniek1985 schreef:Cchanny schreef:Toen hadden we inderdaad net mazzel. We waren weg en de boswachters kwamen aan.
Niet om negatief te doen, maar zo'n mazzel zal er niet nog een keer zijn.
Ik bedoelde het ook meer in de zin van dat je toch wel uit moet kijken, dat ze dus wel degelijk controleren.
Zeker met zo'n grote groep heb je meer kans dat mensen de boswachter tippen.
tomklover schreef:trailers en auto's kunnen gratis bij Johanna's hof worden geparkeerd en er is ook een grote parkeerplaats bij het strand maar daar moet voor betaald worden