Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rienie1986 schreef:Mag vragen waarom er nu weer een nieuwe lijst ingevuld moet worden?
Ik had me al met beide honden opgegeven en ook aangegeven dat ik met beide 13 januari wel kon.
(Stond ook op die lijst die daarna is gemaakt)
Heb mezelf er uiteraard weer bij op gezet!![]()
Het lijkt me handiger als we de reserve modellen op een apart lijstje doen toch? (Zal het er ff bij onder zetten)
Willen jullie even aanvullen?
Datum: 13 januari:
Fotografen:
1. saskiakefie
2. Yvonne_v
3. NienSCHaap
4. Sani
Honden:
1. Jasmijnlove
2. Niene87
3. Niene87
4. Inney
5. Inney
6. JesdaPower
7. Rienie1986
8. Rienie1986
Reserve honden:
1. Jess
2. Amy_leftover
3. Maj0
amy_leftover schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet meer helemaal begrijp. Heb mezelf maar weer op de lijst gezet, omdat de eerste reservelijst ook ineens niet meegenomen is toen de meeting verplaatst werd...
Is het niet handiger dat gewoon 1 iemand de leiding neemt voor wat betreft de organisatie? En dat diegene aanspreekpunt is en lijsten en wijzigingen bij houdt?
) maar dan 1 in keer wel mee kunnen inplaast van een ander. (hoe graag ik ook mee wil
)
NienSCHaap schreef:Ik denk ter opheldering dat we weer een lijst in moeten vullen of iedereen nog kan en het niet vergeten is

Maar ik ga zelf niet de organisatie op me nemen want ik zit in het examenjaar en heb het best druk en nu even geen tijd voor dit soort dingen.. Ik hoop dus dat er iemand is die het wel wilt doen. Mee helpen vind ik geen probleem, maar dan kan het inderdaad wel wat chaotisch zijn.

)