Ik ga nu eerst naar stal, coolpackje omdoen, dan Elise ophalen... samen Dewi ophalen en dan komen we eraan hele planning op de vroege zondagmorgen hihi!
Simonedv, heb je een pb gestuurd....weet niet of het nog nodig is! En hoop idd dat jullie nu ergens droog zitten of dat de bui in het Leidse hout minder heftig is dan wat er bij hier in mijn stukje leiden naar beneden komt!
Bedankt voor de pb's ben nu als hetgoed Is op het sportveld moet nu maar eens derest zien te vinden en waar ik heen moet lopen
hamsterfan
Geplaatst: 15-07-12 14:15
Nou vanochtend was het hier in hoofddorp echt geen feestje met al die regen.. Ik hoop dat het mee valt bij jullie, het zonnetje schijnt nu bij ons wel mooi dus ik hoop bij jullie ook Baal stiekem toch wel dat ik niet mee ging . Maar ik ben ook wel een beetje brak door het feestje en ging om 10voorhalf4 slapen
Ik ben inmiddels ook thuis na een leuke en gezellige dag. Ik heb even snel door de foto's gekeken maar moet vanavond weg dus het bewerken komt later deze week.:-(
@Jessie: wat is het adres van het forum voor de foto's ? Dat heb ik geloof ik nog niet.
LynnDenise
Geplaatst: 15-07-12 18:23
Thuis & gegeten...
Ben nu meteen de foto's op mn laptop aan het zetten en ik wil kijken of ik van elk model dat ik voor mijn lens heb gehad (heb er helaas 2 moeten missen) minimaal 1 foto af heb vandaag Maar hang me er niet aan op, ik ben bekaf