Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

EquiPhoto schreef:Uit dit schema leid ik af dat er 20 minuten zijn voor portret en losgooi foto's. Is het niet makkelijker als we eerst portretfoto's doen, en dat alle fotografen dan zich op 1 paard richten die op dat moment wordt los gegooit? Dan hoeft elk paard maar 1x losgegooit te worden. Anders moeten de paarden wel erg hard lopen, en daarna moeten er ook nog rijfoto's gemaakt worden!

VERAx schreef:Daar moet ik nog even over nadenken, ik wil sowieso eerst even kijken hoe hij is en hoe de ondergrond is (heb iets teveel buitengereden dus zijn zolen zijn te dun)
Maar opzich zou dat ook wel handig zijn maar dan moeten er wel weer dingen worden weggefotoshopt enzo..
zhippo schreef:_Jody_ schreef:
Oeps slik ik kom er net achter dat het voor mij 150 km rijden is.
1 uur en 45 min.
*Schud hand*
Voor mij is het 110 km en 1 uur 20 rijden
haha hier ook! 103 km rijden 1 uur en 10 minuten zonder trailer en waarschijnlijk 1 uur en 30 minuten met de trailer XD
nobje schreef:zhippo schreef:
dit is de lijst
Wat een prachtige lijst, ziet er super profesioneel uit !
Heb er helemaal zin in.... zondag is mijn grote paard zooooooooooooooo
verschrikkelijk mooi op de foto gezet... dat ik nog helemaal geniet..
Als het bij jullie met de mini's ook zo gaat... nou dan loop ik volgens mij de rest van
de maand te glunderen !
nou nog mooi weer voor die dag en het is voor elkaar !
tot zondag in ieder geval !
![]()
![]()
EquiPhoto schreef:Uit dit schema leid ik af dat er 20 minuten zijn voor portret en losgooi foto's. Is het niet makkelijker als we eerst portretfoto's doen, en dat alle fotografen dan zich op 1 paard richten die op dat moment wordt los gegooit? Dan hoeft elk paard maar 1x losgegooit te worden. Anders moeten de paarden wel erg hard lopen, en daarna moeten er ook nog rijfoto's gemaakt worden!
Ivonka schreef:EquiPhoto schreef:Uit dit schema leid ik af dat er 20 minuten zijn voor portret en losgooi foto's. Is het niet makkelijker als we eerst portretfoto's doen, en dat alle fotografen dan zich op 1 paard richten die op dat moment wordt los gegooit? Dan hoeft elk paard maar 1x losgegooit te worden. Anders moeten de paarden wel erg hard lopen, en daarna moeten er ook nog rijfoto's gemaakt worden!
Zit wel wat in aangezien we misschien maar 1 losgooi stukje hebben. Geld ook voor aan de longe denk ik?
Suus, is de modellen lijst nu nog wel update?
Las her en der wat afmeldingen?