Fotomeeting omgeving Monster - 1 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:17

Wat een super gave foto's Jits!!!! Daar moet je idd wel heel snel voor zijn, het is zo voorbij :) .

Jitske

Re: Fotomeeting omgeving Monster - 1 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 15:20

Gaaf Jill! Die eerste van Uraya en Eileen is echt super tof!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:22

Avondfoto's Equi Photography!

Alle avondfoto's!
Elk paard heeft zijn eigen album.

Klik op de link om het album te bekijken!

Adonis
Klik hier voor album 1! en Klik hier voor album 2!

Uraya:
Klik hier voor het album!

Wimbly:

Irma:

Vice:

Calinda:

Ben benieuwd naar jullie meningen!
Voor nabestellingen, vragen of opmerkingen kunnen jullie bij PBen of een email sturen naar info@equiphotography.nl

Groetjes Equi Photography // Jill koetsier }:0

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 15:26

Echt superblij met de foto's van mij op Uraya! *\o/*
Eerst nog een beetje een bescheten gezicht, maar mijn big smile op de rest van de foto's zegt genoeg denk ik :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:32

@Equiphoto, daar zitten weer hele mooie bij! O.a. die van Uraya (nr 2 en 5 geloof ik) vind ik ook erg leuk geworden, heel goed getimed. Ik gebruik trouwens alleen een uv-filter de rest komt uit photoshop. Ik wil nog steeds een keer proberen om een polarisatiefilter te gebruiken om schittering op zwarte paarden weg te halen maar was natuurlijk weer vergeten om hem erop te draaien.

@Jitske, ik houd mij wel aanbevolen voor zonsondergang foto's. Als ik die avond kan is het niet zover rijden voor mij.
Ik heb trouwens ook nog even door mijn foto's gebladerd en er nog een paar van Trix gevonden. Die staan nu op de google pagina erbij. 1 2 3 4

@Ash, ik fotografeer ook zo'n beetje sinds het digitale tijdperk. Soms wat vaker soms wat minder. Alles wat ik erover weet heb ik op het internet geleerd en uit boeken. Maar het meeste leer je denk ik toch door het gewoon vaak te doen en je foto dan achteraf te analyseren.

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:52

Equi foto (geen idee hoe je heet, hoe erg). Wat zijn ze gaaf geworden!!! Ik ben er weer zo ontzettend blij mee weet echt niet welke en hoeveel foto's ik nu moet gaan bestellen hihi!

Nescafe, wij kunnen zo model spelen hoor! En Benthe vind dat vast ook wel leuk met 1 van haar paarden. Ik hb het ook een keer gedaan maar toen ging ik ook echt pas 10/11 uur op het strand om te fotograferen. Zal vanavond als ik thuis ben even wat plaatsen!

Maar wij staan zo dicht bij het strand dat als het een mooie avond is dat echt geen probleem moet opleveren! Kan zondag al wat mij betreft haha!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:13

Piu,Robbie, Tess, vice guy en Trix geplaats op andere forum en facebook
Laatst bijgewerkt door Ash_ op 05-07-12 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:47

x_Lys schreef:
Equi foto (geen idee hoe je heet, hoe erg). Wat zijn ze gaaf geworden!!! Ik ben er weer zo ontzettend blij mee weet echt niet welke en hoeveel foto's ik nu moet gaan bestellen hihi!

Hahaha fijn dat je ze mooi vindt! Ik heet trouwens Jill :+

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 05:49

x_Lys schreef:
Nescafe, wij kunnen zo model spelen hoor! En Benthe vind dat vast ook wel leuk met 1 van haar paarden. Ik hb het ook een keer gedaan maar toen ging ik ook echt pas 10/11 uur op het strand om te fotograferen. Zal vanavond als ik thuis ben even wat plaatsen!

Maar wij staan zo dicht bij het strand dat als het een mooie avond is dat echt geen probleem moet opleveren! Kan zondag al wat mij betreft haha!

De komende 7 zondagen staan helemaal volgepland met o.a. wat fotomeetings :) maar een maandag of dinsdagavond komt meestal wel uit.

Je moet eigenlijk ook maar eens een keertje als fotograaf meegaan want je fotografeert toch ook?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:29

Dinsdag avond kan ik ook wel een keertje :)! Maandag avond wordt wat lastig voor mij omat ik dan nog een ander paard rijd en ik pas 7 uur thuis ben van werk :).

Ik moet zelf ook een keer mee!! Ik wil alleen dolgraag dan echt naar zandvlaktes ofzo, maarja ik heb geen auto dus dat is ook nog is super lastig!

Ik had alleen tijdens mijn scriptie ook te weinig tijd om te fotograferen, dit was de eerste keer serieus fotograferen in bijna een jaar: [EV-ITP] CHIO InterChem prijs Grand Prix kür op muziek

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 09:33

Maar Lys, als er een keer een zandvlakte-meeting is dan kun je off course met mij meerijden ;)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:34

Hihi moeten we dat even een keer zien te fixen! Maar ik zit dan ook echt aan de loosdrechtse/drunsense duinen of de veluwe te denken haha!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 09:35

Ja dat is goed. Als de datum uitkomt ga ik binnenkort ook richting de Veluwe (posbank geloof ik). Ik vind het niet erg af en toe ver te rijden voor een mooie locatie. En zeker niet als we met 2 zijn ;)

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:36

Ja leuk!!!

Even een vragen, euquifoto, of andere mag ook. Hoe krijg je in één keer dat logo groot over je foto heen? Met welk programma? Ik wil even alle foto's va de wedstrijd gewoon onbewerkt op een site zetten zodat mensen ze kunnen uitzoeken maar dan moet ik even dat logo er groot overheen gooien!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 09:40

Ik heb hem zelf niet schuin maar in het midden. Doe ik met bordermaker. Volgens mij kun je hem met bordermaker er ook wel schuin op zetten?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:42

Oo ja maakt me niet zoveel uit als het er maar groot op staat! Thanks!

Hooow ik kan ook echt niet kiezen tussen mijn nieuwe layout van mijn website en ku t photosop start niet op grrr!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:08

Weet iemand of je eenwatermerk kan maken met Corel?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:11

Jitske schreef:
Doe ik met bordermaker.

Ik ook :j

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:15

Heb je Paint Shop Pro van Corel Ash?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:24

EquiPhoto schreef:
Jitske schreef:
Doe ik met bordermaker.

Ik ook :j

Top download ik die!

Even een vraag hoe deed jij dat in simplevieuwer, die download je gewoon. Maar hoe krijg je dan die link en hoe kan je meerdere simpleviewers online zetten zeg maar?

Ik kwam er achter dat je via oypo moet betalen :S, dus ik zoek ook een andere optie!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 10:29

Ik maak gebruik van een FTP-client om bestanden op mijn website te zetten. Om een Simpleviewer gallery te maken heb ik een mapje met bestandjes staan die ik dan via de FTP op een nieuwe pagina op de website zet. Die hoef ik dan alleen nog in te vullen met foto's en klaar is Keesie. Alle simpleviewer gallerys die ik heb staan dus op verschillende pagina's.
Ik denk dat Jill het ook ongeveer zo doet?

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:30

Pfoee, dat moet ik geloof ik maar even mijn vader laten lezen want hier snap ik niets van hahaha!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-12 10:31

Ik wil het je nog wel een keer uitleggen hoe ik het doe, of je kan het even komen bekijken. Maar daar is dit topic denk ik niet heel handig voor ;)

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:36

Jitske schreef:
Ik maak gebruik van een FTP-client om bestanden op mijn website te zetten. Om een Simpleviewer gallery te maken heb ik een mapje met bestandjes staan die ik dan via de FTP op een nieuwe pagina op de website zet. Die hoef ik dan alleen nog in te vullen met foto's en klaar is Keesie. Alle simpleviewer gallerys die ik heb staan dus op verschillende pagina's.
Ik denk dat Jill het ook ongeveer zo doet?

:j

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:39

Zijn mooie foto's geworden zeg! Als de mijnes een beetje beter buitenmak is kom ik ook een keer mee :D