Jammer dat hij niet door was gegaan. Daar waar jullie wouden parkeren heb ik mezelf de hele dag in het zweet gewerkt:P Ja hoor... Sochtends een paar kleine spatjes en later in de ochtend bloed en bloed heet tot 7 uur vanavond. Toen begon het te storten, hagelen, onweren en waaien (uiteraard toen ik naar huis moest fietsten) Het zou een prachtige dag voor jullie zijn geweest
Jullie staan "op de lijst" zodra we meer weten ontvangen jullie een e-mail met de vraag of jullie die datum kunnen komen, voor deze meeting gaan de inschrijvingen denk ik helemaal niet open alleen als er heel veel van jullie toch niet op die datum kunnen, maar jullie staan dus in principe gewoon op de lijst
En wat doen jullie met de reserves..? Ik stond voor afgelopen meeting op de reservelijst als fotograaf, ik zou als er fotografen af vallen in September wel mee willen (ovb van datum)...
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-12 13:05
Alles blijft gewoon zo staan als het was! dus je blijft ook op de reservelijst
Jaa dat is een goede inderdaad om nog even over na te denken, het zou natuurlijk ook ergens niet eerlijk zijn om weer met de oorspronkelijke lijst aan de slag te gaan i.v.m de invallers die dan blij zijn dat ze toch mee kunnen, maar ik denk dat jullie dan bovenaan de reservelijst komen, maargoed dat moet ik nog even overleggen met Marlinda wat het handigst is
Madieke
Geplaatst: 21-05-12 17:04
LisaDijk schreef:
Alles blijft gewoon zo staan als het was! dus je blijft ook op de reservelijst
MerelBormans
Geplaatst: 24-06-12 16:01
Oe, dit topic wordt bijna gesloten omdat het zo rustig is....
Ik heb er in ieder geval zin in, jammer dat het nog zo lang duurt voordat het 23 September is
Komt tegen die tijd een nieuw topic hoor! maar we moeten eerst weten of iedereen 23 sept kan of dat het toch nog nodig is om een kleine inschrijving open te gooien! we hebben nog niet van iedereen antwoord op de mail, dus heb je nog niet geantwoord, graag even doen!