Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovezico schreef:Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen
lovezico schreef:Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen
dvfotografie schreef:lovezico schreef:Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen
Daarom kan je beter iemand mee laten helpen met organiseren.
En mag ik je een tip geven.
Probeer als je berichten plaats het overzichtelijk te houden. Dus niet 10 kleine berichten maar maak er een groot bericht van.
En probeer 1 onderwerp per keer doen.
Dus bv eerst regel je de waar je wilt ontmoeten en als dat rond is ga je naar de planning....
Dit is maar een voorbeeld.
En een 2 de tip.
Probeer dingen die andere mensen zeggen tegen je niet als aanvallen of afzeiken te zien.
Ze proberen je te helpen en je kan daar alleen maar van leren. Maar je neemt niks aan van andere wat ze zeggen.
Je voelt je zelf gelijk aangevallen. Het is niet leuk om kritiek te krijgen maar dat hoort er nu eenmaal bij als je iets (bijna in je eentje) wilt organiseren terwijl dit je aller eerste x is.
En zelf reageer je ook niet helemaal correct naar mijn mening.
Want ik denk als je zo doorgaat met organiseren dat er uiteindelijk helemaal geen meeting gaat plaats vinden en dat zou heel jammer zijn.
Ik geef je een hint/tip dus ik hoop dat je er iets mee doet.
En ik zie trouwens dat je 16 jaar bent. Ik ben altijd van mening dat bij zo iets groots organiseren wel verantwoordelijkheid bij komt kijken. Want je hebt het wel over levende dieren etc.
Dus ik hoop dat je iemand toelaat die je ook echt mag helpen en niet als die gene iets zegt dat jezelf aangevallen voelt.
Cchanny schreef:lovezico schreef:Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen
Het is echt niet om afgezeken te worden.
Maar de meeste die wat te zeggen hebben, hebben al meerdere meetings mee gemaakt.
En we willen je echt alleen helpen.
Net als datje zegt rond een uur of 10. Voor sommige is rond een uur of 10, half 11.![]()
En voor andere half 10. Dan sta je daar als eerste al een uur te wachten.
Desnoods zeg je kwart voor 10 aanwezig zijn en 10 uur beginnen. Kom je later dan tien uur
bel het even door. Laat je niks horen, jammer de bammer dan doe je niet meer mee.
Femke_Tweety schreef:Misschien wel...
Het is wel wijs om iemand met ervaring mee te laten helpen, dan gaat het waarschijnlijk allemaal net even beter lopen.
Een goede communicatie tussen TS en Bagheera is dan wel echt van belang denk ik.
Bagheera, wil jij er nog aan meewerken??