Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovezico

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 15:44

Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:52

Denk niet dat Richard het nog ziet zitten om er nog meer tijd in te steken, wat ik ook begrijp.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:58

Misschien wel...

Het is wel wijs om iemand met ervaring mee te laten helpen, dan gaat het waarschijnlijk allemaal net even beter lopen.
Een goede communicatie tussen TS en Bagheera is dan wel echt van belang denk ik.

Bagheera, wil jij er nog aan meewerken??

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:28

lovezico schreef:
Nouhja ik zie het wel als afgezeken want ik probeer ook mij best te doen maar heb dit nog nooit eerder gedaan maar zo als eerder gezegt mag baagheera helpen

Daarom kan je beter iemand mee laten helpen met organiseren.
En mag ik je een tip geven ;).
Probeer als je berichten plaats het overzichtelijk te houden. Dus niet 10 kleine berichten maar maak er een groot bericht van.
En probeer 1 onderwerp per keer doen.
Dus bv eerst regel je de waar je wilt ontmoeten en als dat rond is ga je naar de planning....
Dit is maar een voorbeeld.

En een 2 de tip.
Probeer dingen die andere mensen zeggen tegen je niet als aanvallen of afzeiken te zien.
Ze proberen je te helpen en je kan daar alleen maar van leren. Maar je neemt niks aan van andere wat ze zeggen.
Je voelt je zelf gelijk aangevallen. Het is niet leuk om kritiek te krijgen maar dat hoort er nu eenmaal bij als je iets (bijna in je eentje) wilt organiseren terwijl dit je aller eerste x is.
En zelf reageer je ook niet helemaal correct naar mijn mening.

Want ik denk als je zo doorgaat met organiseren dat er uiteindelijk helemaal geen meeting gaat plaats vinden en dat zou heel jammer zijn.

Ik geef je een hint/tip dus ik hoop dat je er iets mee doet.

En ik zie trouwens dat je 16 jaar bent. Ik ben altijd van mening dat bij zo iets groots organiseren wel verantwoordelijkheid bij komt kijken. Want je hebt het wel over levende dieren etc.
Dus ik hoop dat je iemand toelaat die je ook echt mag helpen en niet als die gene iets zegt dat jezelf aangevallen voelt.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:04

lovezico schreef:

Het is echt niet om afgezeken te worden.
Maar de meeste die wat te zeggen hebben, hebben al meerdere meetings mee gemaakt.
En we willen je echt alleen helpen.

Net als datje zegt rond een uur of 10. Voor sommige is rond een uur of 10, half 11. :)
En voor andere half 10. Dan sta je daar als eerste al een uur te wachten.
Desnoods zeg je kwart voor 10 aanwezig zijn en 10 uur beginnen. Kom je later dan tien uur
bel het even door. Laat je niks horen, jammer de bammer dan doe je niet meer mee. :)

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:42

Nogmaals ik kan op 15 juli; er staat nog steeds dat het niet bekend is of ik kan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:52

Ik wil ook nog steeds wel helpen hoor. ;)

Ik denk eigenlijk dat het eerste waar we tegen aanlopen is de lokatie/dag/tijdstip. Half juli kan erg warm zijn en zoals Sjolvir aangaf kan het er erg druk zijn op een mooie dag. Ik heb dat zelf ook ervaren tijdens de hondenmeeting. De vraag is of de modellen of eigenlijk de chauffeurs het wel zien zitten om met de trailer naar een parkeerplek met te veel auto's te gaan op zo een waarschijnlijk drukke dag. Ik als fotograaf met mijn baby-Volvo kan mijn auto nog ergens fatsoenlijk kwijt langs de berm of zelfs op de parkeerplaats, omdat ik er toch al vanaf het begin moet zijn. Als ik daar met een Volvo XC90 met een trailer heen moet cruisen weet ik niet of ik daar graag heen zou willen met al die drukte. Los van het feit dat ik geen XC90 en trailer heb, geen E achter B en al moeite heb met inparkeren van mijn baby-Volvo. _O- Als het half juli wel flink warm is zouden de modellen het snel warm kunnen krijgen en ben bang dat dat ook niet de allermooiste foto's op zal gaan leveren. Je hebt dan hard licht met harde schaduwen. :=

21 April is er een Friezenmeeting volgens mij op een iets andere lokatie in L&DD. Misschien verstandig om die ervaring even af te wachten hoe het daar gaat met de trailers? Als dat allemaal OK is moeten we de knoop doorhakken of we het echt hoogzomer plaats willen laten vinden of dat het misschien toch verstandiger is om deze meeting over de zomer heen te trekken. Hoe vervelend dat ook zou zijn. Ik zie een barokke meeting in L&DD echt zitten, maar het moet voor iedereen leuk zijn, niet alleen voor de fotografen en de modellen, maar ook voor de chauffeurs en de eigenaren. :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:03

Om welke locatie gaat het bij die Friezenmeeting precies? Misschien weet Sjolvir hoe het daar met parkeren gaat?

Zelf komt die 15e me vrij goed uit, zeker ook omdat Tweety rond die tijd het mooiste is qua vacht. Maar ik begrijp dat de kans op hard licht vrij groot is. (Reflectiescherm doet dan wel weer leuke dingen...)
En temperaturen, daar kun je niet zo veel over zeggen.
15 juli kan net 16 graden zijn, terwijl eind september 30+ kan zijn...
Ik hoop voor mijn vriend voor die week gemiddelde temperaturen, gemiddelde luchtvochtigheid en geen regen... Die loopt die week de Nijmeegse 4-daagse. (19e keer, je zal maar fanatiek wezen....)

Ik durf het met mijn oportunistische aard wel aan om mijn oude golf met nog oudere trailer ergens tussen te plakken op een drukke dag.... Maar ik weet inderdaad niet of iedereen over die karaktereigenschap beschikt....

Mijn voorkeur gaat naar het laten staan van de datum, locatie evt. iets verzetten naar handige parkeerplek.
21 april is al vrij dichtbij, hun ervaringen moeten we natuurlijk zeker meenemen in het regelen van deze meeting...

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:06

Respect voor je man! _/-\o_ Ik heb hem zelf maar een keer of zeven gelopen. Meer dan zat. Haha!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:08

Ik heb 1 x 1 poging gedaan, jaar of 10 terug. Toen helaas mijn knieen definitief om zeep geholpen. En nog niet eens gehaald...

Maar ik ben er wel altijd bij in Nijmegen, en respect voor zilver met kroon en cijfertje....

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:12

Dan weet ik niet of wij dezelfde editie hebben gelopen. := Ik heb hem van 1996 t/m 2002 gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:14

Stellen jullie het nog op prijs als ik toch wat informatie in win bij bos en duin?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:17

Natuurlijk stel ik het op prijs. Dikke kans dat we daar even goed onze vergunningen/labels moeten halen. Waar we het dan ook doen in L&DD. Jij gaf toch aan dat jij er vlakbij woont? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:29

Mijn paard staat er zo'n 500 meter vandaan ;)

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:34

dvfotografie schreef:
lovezico schreef:

Daarom kan je beter iemand mee laten helpen met organiseren.
En mag ik je een tip geven ;).
Probeer als je berichten plaats het overzichtelijk te houden. Dus niet 10 kleine berichten maar maak er een groot bericht van.
En probeer 1 onderwerp per keer doen.
Dus bv eerst regel je de waar je wilt ontmoeten en als dat rond is ga je naar de planning....
Dit is maar een voorbeeld.

En een 2 de tip.
Probeer dingen die andere mensen zeggen tegen je niet als aanvallen of afzeiken te zien.
Ze proberen je te helpen en je kan daar alleen maar van leren. Maar je neemt niks aan van andere wat ze zeggen.
Je voelt je zelf gelijk aangevallen. Het is niet leuk om kritiek te krijgen maar dat hoort er nu eenmaal bij als je iets (bijna in je eentje) wilt organiseren terwijl dit je aller eerste x is.
En zelf reageer je ook niet helemaal correct naar mijn mening.

Want ik denk als je zo doorgaat met organiseren dat er uiteindelijk helemaal geen meeting gaat plaats vinden en dat zou heel jammer zijn.

Ik geef je een hint/tip dus ik hoop dat je er iets mee doet.

En ik zie trouwens dat je 16 jaar bent. Ik ben altijd van mening dat bij zo iets groots organiseren wel verantwoordelijkheid bij komt kijken. Want je hebt het wel over levende dieren etc.
Dus ik hoop dat je iemand toelaat die je ook echt mag helpen en niet als die gene iets zegt dat jezelf aangevallen voelt.

Ahah oke bedankt en ik ben geen 16 hoor maaar 13?staat dat op me pf dan :O?

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:36

Cchanny schreef:
lovezico schreef:

Het is echt niet om afgezeken te worden.
Maar de meeste die wat te zeggen hebben, hebben al meerdere meetings mee gemaakt.
En we willen je echt alleen helpen.

Net als datje zegt rond een uur of 10. Voor sommige is rond een uur of 10, half 11. :)
En voor andere half 10. Dan sta je daar als eerste al een uur te wachten.
Desnoods zeg je kwart voor 10 aanwezig zijn en 10 uur beginnen. Kom je later dan tien uur
bel het even door. Laat je niks horen, jammer de bammer dan doe je niet meer mee. :)

Ik bedoel er dus mee 10 uur maar als je bev.in de fille staat of je paard niet in de trailer wilt ahah dat problemen heb ik altijd :o

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:37

Mossel schreef:
Denk niet dat Richard het nog ziet zitten om er nog meer tijd in te steken, wat ik ook begrijp.

Bagheera helpt mee :D :D

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:38

Femke_Tweety schreef:
Misschien wel...

Het is wel wijs om iemand met ervaring mee te laten helpen, dan gaat het waarschijnlijk allemaal net even beter lopen.
Een goede communicatie tussen TS en Bagheera is dan wel echt van belang denk ik.

Bagheera, wil jij er nog aan meewerken??

Dat denk ik jaa maar dat komt wel goed denk ik?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:39

Als wij om 10u willen beginnen is het handig om half uur eerder af te spreken zodat je toch op tijd bent. Ook als je file hebt en stukje moet omrijden. Waarschijnlijk wil je de laatste dingen ook nog voorbereiden als je daar aankomt.

De planning was dat wij de vorige keer netjes op tijd zouden komen, maar wij stonden eerst bij het verkeerde cafe. _O- En toen bleken er allemaal weg omzettingen te en stond iedereen op ons te wachten bij die hondenmeeting. := Dat was weer een wijze les voor mij.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:52

ja hoop dat ik t allemaal red, toch best wel spannend zo'n tijdsdruk
word vroeg op staan haha

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:55

Ik heb er de vorige keer zonder trailer 1u45m over gedaan. Denk dat ik dan maar half 8 de deur uit ga ofzo. _O-

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:56

haha word ontbijtje in de auto ;)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:10

lovezico schreef:
Mossel schreef:

Bagheera helpt mee :D :D

Dat lees ik ja :)

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:21

Super fijn dat richard weer mee helpt, nu begint het allemaal weer een stuk duidelijker te worden :j

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 20:24

Ja, prettig Richard, dat je je inzet voor deze meeting.

En @Lovezico: prettig dat je je laat helpen.