Ja is goed laat maat weten. Ik ben dinsdagavond bij Bub, woensdag weet ik niet en donderdag ook 's avonds. We hebben goed licht dus Bub is graag proefkonijn voor je
Tezzy
Geplaatst: 07-11-11 08:50
Ik ben dinsdag de hele dag bezig met school, tot half 11 's avonds.. Zucht! Woensdag vrij, donderdag ochtend vrij en les van 4 tot half 4, vrijdag praktijk beoordeling... Ik heb alleen zelf gen naald en draad
Met naald en draad kun je er meer een kap optoveren bij de hals als je het goed doet. Een mooier front is altijd mooier voor de foto. Maar als je alleen met elastiek mooi kunt vlechten is dat toch ook geen probleem.
Als iemand het wil mag mijn penning voor de ruiterpaden wel geleend worden die dag? Ik heb jarenlang daar in Soest gereden en heb voor heel 2011 nog een penning. Misschien ben ik een van jullie wel eens tegen gekomen (foto's zie profiel) PB maar als iemand het wilt. Ophalen en terugbrengen kan ik Amersfoort.
Ik deed mijn vorige paard altijd met naald en draad. zal eens een foto zoeken. Maar aangezien ik uit de nachtdienst kom en meteen doorga naar stal moet het met naald en draad wel lukken. Ik heb zondag weer wedstrijd zal weer eens met naald en draad vlechten en een foto maken.
Mariska en ik komen vanuit Almere/Zeewolde en dus wel langs Amersfoort moet alleen even aan Mariska vragen of het een probleem is dat je mee rijdt maar ik denk dat het geen probleem is