Het zijn inderdaad leuke modellen om te fotograferen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Ziet er goed uit!Volgens mij hebben de 23e Inge en Aniek allebei een Sigma 70-200mm f/2.8.
@Vanky: Moest ik voor jou nog mijn Canon EF-S 18-135mm IS meenemen? Zelfde kwaliteit als je kitlens, maar je hebt net even iets meer bereik. Ik zie dat de andere "Canon-chicks" al zijn voorzien van voldoende mm's.Ben namelijk even kwijt of ik hem voor de 9e en/of23e mee moest nemen voor iemand.
Marijkjuh schreef:Tot hoe laat duurt het middagprogramma ongeveer? Die tinker is trouwens gaaf!
@Inge: Ik heb alleen m'n lakhoofdstel, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het té vinden
aniek1985 schreef:@inge zou super zijn als je de Sigma de 23ste hebt, hopen dat het lukt![]()
Mocht je nog een plekje over hebben in de auto wil ik wel graag mee rijden, ik kan ook naar Heerhugowaard komen, is wel zo makkelijk.
Marijkjuh schreef:Waar willen jullie dat de foto's gemaakt worden in Hargen? In de duinen/bij het bos of op het strand? Of de portretfoto's op de ene plek en de rijfoto's ergens anders? Ik weet niet precies hoe lang het lopen is van de trailer naar het strand? En wat hebben jullie voor de rijfoto's in gedachten? Een buitenrit idee of wat dressuurmatigs?
Die dingen zijn wellicht handig om ook in te plannen in het tijdsschema
pinkie87 schreef:jah 4 paarden in 20 min ga je volgens mijn ook niet redden
maar als ik zo lees heb je per paard 15 min tijd