Pfft dat zal je maar gebeuren. Beterschap! Hoop dat je een beetje opgeknapt bent tegen die tijd. Maar het duurt nog een maand, het zal dan allicht iets gezakt zijn?
CarolR
Geplaatst: 23-09-11 16:00
Heb d'r zin in!!!!
__Nicky
Geplaatst: 23-09-11 17:19
Is hier nog een fotograaf die morgenmiddag niets te doen heeft? We zoeken nog een fotograaf die onze kur op muziek/pas de deux middag kan komen fotograferen!
Mijn kur nu even op cd zetten en op usb en op mijn mp3, weet ik in iedergeval dat iets het doet . Dan m'n dekje nog even mooi maken . Wil mamma mia er opmaken met hema drukpapier, is wel even werk, maar volgens mij best mooi .
Ben wel zenuwwachtig hoor, moet alles doorzitten 10m wijken en allemaal L2 oefeningen. Help!
CarolR
Geplaatst: 23-09-11 18:49
Niet zo miepen hoor Elise.. lukt je makkelijk
__Nicky
Geplaatst: 23-09-11 18:53
Leuk thema joh Jeetje, L2 alweer... Ik herinner me je eerste wedstrijd nog wel Onderlinge bij de Vinkenburg Toen heb ik nog gefotografeerd!
Beetje jammer dat we weer zo weinig inschrijvingen hebben...
Ik ga een lange lijnen kur rijden met die kleine op de lion king instrumentaal Vanmiddag nog hard geoefend en morgen komt het helemaal goed!
Dankje. We zijn nog geen L2 hoor, gaan we nog niet starten ook . L1 bevalt me wel .
Lion king heb ik ook nog over na gedacht, maar aan de kant geschoven en zijn lekker mamma mia/abba gaan doen . Alleen geen leuk kostuum, dus daarom maar mooi dekje maken en voor de rest gewoon netjes in wedstrijdkleding. Vind ik ook leuk
Elise95
Geplaatst: 23-09-11 19:05
CarolR schreef:
Jij ook hier
Moest jij niet mee doen met een van je vele paardjes?
__Nicky
Geplaatst: 23-09-11 19:07
Ik trek gewoon m'n normale kleren aan hoor Geen zin om me uit sloven haha. Moet ook de hele dag organiseren, foto's maken, etc dus ga dan niet in m'n wedstrijdkleren lopen haha
Wij sloven ons een heel klein beetje uit, maar vooral heel veel werk aan de kur en muziek besteed. Als het goed gaat klopt alles precies, maar ben er toch zenuwwachtig voor, zitten ook best wat over gangen in en dan valt het meteen zo op als het niet meer klopt
Binnen, daar hebben we de geluidsinstallatie Ik hoop dat Jessie mij wil filmen Anders vraag ik wel rond wie wil. Wil sowieso dit historische moment op film!
Whaha wist van niks en is zo'n gedoe zo'n kur op muziek.. heb ik helemaal geen tijd voor gehad. 29 oktober ben ik wel bij de fotoshoot meeting op katwijk! jij ook toch.. hoe ga je erheen?
Elise95 schreef:
CarolR schreef:
Jij ook hier
Moest jij niet mee doen met een van je vele paardjes?
je kan ook wat van mij lenen hoor tracey heb ook kleine pootjes maar ik knip er altijd brok af oh en als het goed is doet de picture het nu dankzij jou ff teste:
Pfff geen idee hoe ik nu een cd moet maken. Hij staat er wel op, maar doet t niet op de radio is wel een oude radio weet niet of het daar aan ligt, radio doet wel vaker moeilijk met gebrande cd's.