Ik zet het hier neer omdat jij oa een behoorlijk aanvallende pb stuurde NoGo. ik ga er verder ook niet inhoudelijk op in wie en wat maar wilde het wel even rechtzetten voor er allemaal verhalen gaan ik doe ook mijn best
Eh pardon omdat ik oa een aanvallende pb heb gestuurd, niets aanvallends aan hoor staan alleen maar feiten in. De rest zal ik dan ook weer gewoon via pb doen, het topic verzieken doe ik wel ergens anders...
NoGo
Geplaatst: 09-09-11 23:09
Freya schreef:
NoGo schreef:
Geen probleem hoor je kan altijd mijn scooter pakken, om even langs een strandtent te crossen.
Zo te zien hebben jullie alles netjes geregeld, ik moet alleen helaas afmelden vanwege een zieke Pony, (niet heel ernstigs maar wel genoeg om niet te gaan) excuus dat het nog zo kort dag is maar gelukkig hebben jullie veel modellen.
Veel plezier ik zal duimen voor mooi weer!
Volgende keer zou ik er zeker graag bij willen zijn.
Excuses: ik heb een pb gestuurd met daarin zaterdag ipv zondag... Gelukkig was Carien er om me erop te wijzen, mocht ik iemand vergeten zijn dan bedoel ik natuurlijk zondag
Inderdaad, dat staat ook op mijn planning, om mijn varkentje te gaan wassen en ze gaat niet eens mee naar de meeting . Zal ze wel lekker vinden, vandaag goed 3 uur in het zadel gezeten, hihihihi ze was behoorlijk bezweet, dr dekje is nog niet droog
_Aurora_
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-11 06:49
Ik stuur hier nog maar een keer een reactie omdat ik jet erg jammer vind dat er af en toe geen begrip is. Ik zou het fijn vinden als iemand info aan mijzelf wil vragen. Iemand zet feiten op een rij en dat vind ik dat je niet eerlijk doet en ik zal daar hier verder ook niet over uitwijden. iedereen een mening en een ieder mag dat zelf weten maar graag wel met de juiste informatie. ja er staat een advertentie bij commercieel omdat het mijn werk is zie website. ja ik heb bij gezocht gereageerd op een advertentie. ik ben inderdaad niet de gehele zondag aan mn familie kwijt. laat alleen niet een ander mijn tijd indelen en daar een oordeel over hebben. en nogo je mag iedereen toelichten zondag geen probleem maar vertel dan wel een eerlijk verhaal want op mij kwam je via pb totaal niet begripvol over. geeft niet maar is voor mij een reden om het toch maar even in het topic te zetten voordat er verhalen gaan waar niets van klopt een pb kon ook maar ik ben er open over verwijt niemand iets houd alleen niet van allerlei verhalen dat een ander wordt zwart gemaakt. laten we het gezellig houden zoals een meeting bedoeld is en ieder in zijn waarden laten en dat accepteren. Aan onnodig roddelen hebben we niets.
Iedereen nogmaals veel plezier en ik zal verder niet het topic storen met mijn probleem. ik duim op goed weer
Ps. dit is totaal niet bedoeld om het topic te verzieken. ik hoop dat de meeting super gaat worden en ben juist blij dat verschillende mensen waaronder nogo en desireek het over willen nemen. Super!" en dat waardeer ik ook enorm dat het allemaal toch door kan gaan.
NoGo
Geplaatst: 10-09-11 08:11
Aurora: laten we het hier voor de rest gezellig houden?
golddigger08 schreef:
Ik vergis me voor zondag niet hoor! Heb er super veel zin in!! Morgen word het gelukkig warm dus dat word lekker wassen!!
Nou het is tot nu toe hier best koud, hoop dat het wel wat beter word
Nee ik woon in leiden, maar ik moet iets van een uur fietsen xD Okee, het vroege opstaan valt nog redelijk mee maar het is wel veel eerder dan ik normaal opsta
NoGo
Geplaatst: 10-09-11 10:14
Fietsen ben jij niet goed ofzo je moet ook nog helemaal terug... Waar ergens uit Leiden kom je dan???